Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informacje o kostce szturmowej
#1
Kredyty na Assault Cube SDK, Roverturbo, fatboy Dodam więcej, gdy będę gotowy do pracy nad Urban Terror.   Fast Flag bardzo szybko     Kod:   loopi (2) // ponieważ istnieje tylko 2. {flaginfo & flags = flaginfos [i]; // informacje o obu flagach są w tym zapisane. playerent * players = players [i]; // wszyscy gracze są w tym zapisani. flagi. poz. x = gracze -> o. x; // Ustaw pozycję flagi x na twoje flagi. poz. y = gracze -> o. y; // Ustaw pozycję flagi y na twoje flagi. poz. z = gracze -> o. z; // Ustaw pozycję flagi z na twoją // Lub możesz zrobić mniej flag kodu. POS = players -> o.; // ustaw flagę na swoją}   Proste Esp     Kod:      loopv (gracze) jeśli (gracze [i] == gracz1 ||! gracze [i] || isteam (gracze [i] -> drużyna, gracz1 -> zespół) || (gracze [i] -> stan! = CS_ALIVE )) dalej ; // przeplata się przez graczy // sprawdza, czy jesteś graczem i sprawdza, czy gracz // znajduje się w drugim zespole z funkcją isteam, sprawdza również // czy są żywi, jeśli chcesz dodać więcej tylko bzdur i // sprawdź entity.h float pX = players -> o. x; float pY = gracze -> o. y; float pZ = gracze -> o. z; DrawText (pX, pY, pZ, players [i] -> name); // Simple esp   Bounding Boxes     Kod:               playerent * players = players [i]; // wszyscy gracze są w tym zapisani. if (gracze -> stan == CS_ALIVE) // Sprawdza, czy są żywi {renderhbox (gracze); // Draw Bounding Box wokół innych graczy. }
Reply
#2
fajne wydanie, może ludzie będą mogli się z tego czegoś nauczyć ...Czarny
Reply
#3
Całkiem fajne Geek4Ever, GJ!
Reply
#4
Zacytować: Napisał Credzis Całkiem fajne Geek4Ever, GJ! Zgadzam się, btw można jakoś udało się uzyskać dostęp do Internetu w MSN? XD ...Czarny
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)