thug-life.pl forum
Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - Printable Version

+- thug-life.pl forum (http://thug-life.pl)
+-- Forum: General Discussion (http://thug-life.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Other (http://thug-life.pl/forum-9.html)
+--- Thread: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] (/thread-7793.html)

Pages: 1 2


Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - greenevil785 - 26 Oct 2018

To da ci dostęp do wszystkich pionków,       Kod:   klasa UWorld: public UObject {public: BYTE Unknown0 [8]; // 0x3C - 0x44 TArray <ULevel *> Poziomy; // 0x44 - 0x50 BYTE Nieznany1 [652]; // 0x50 - 0x2DC};   Calling convention       Kod:   AFoxPC * FoxPC = reinterpret_cast <AFoxPC *> (Świat -> Poziomy Dane [0] -> Aktorzy Dane [i]);


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - alitkaczenko - 26 Oct 2018

Pętlałem obiekty, btw to jest bardziej wydajne, + rep!


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - bobbywhite53 - 26 Oct 2018

Ładne znalezisko! UWorld jest automatycznie eksportowany przez SDK lub ręcznie odwrócony?


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - vakilkhan123 - 26 Oct 2018

jest to podklasa UObject (public UObject), dziedziczy po UObject, uważa, że jest częścią SDK. użyj FindObject lub szybkiego wyszukiwania odniesień UWorld da ci wskaźnik do niego, jeśli jest taki w SDK


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - trashmypants - 26 Oct 2018

Dzięki za udział! Nie mogę tego powiedzieć w SDK. Czas wyrwać Reclass i IDA: P


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - kuswara73 - 26 Oct 2018

ULevel będzie miał Aktora, ponieważ jego rodzicem jest UObject (pamiętaj tylko, że nie wiesz, ale prawie)


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - dugomedia - 26 Oct 2018

Wiem, że to stary wątek, ale po co robić nowy z tym samym pytaniem? W każdym razie znowu zainteresowałem się BLR i mam problemy ze znalezieniem TArraya w klasie UWorld .... czy ktoś zna sposób na znalezienie offsetu? to jest to, co mam atm: GWorld @ 0x146AF90 Dziękuję Ci!


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - bouz.zaki - 26 Oct 2018

Zacytować: Napisał Geecko Wiem, że to stary wątek, ale po co robić nowy z tym samym pytaniem? W każdym razie znowu zainteresowałem się BLR i mam problemy ze znalezieniem TArraya w klasie UWorld .... czy ktoś zna sposób na znalezienie offsetu? to jest to, co mam atm: GWorld @ 0x146AF90 Dziękuję Ci! cpp: ULevel * pLevel = UObject :: FindObject ("Level FoxEntry.TheWorld.PersistentLevel"); przy zmianie lobby / pPC


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - asyqd - 26 Oct 2018

@ jesterret: dziękuję za pomoc! naprawiono teraz, to był błąd i dokonałem aktualizacji sdk. tak czy inaczej im odświeżający wskaźnik co 2500ms i działa dobrze


RE: Blacklight: Retribution [Informacje o UObject] - dickinson.matt - 26 Oct 2018

Erm, jestem totalnym noobem @ _ @ Czy ktoś może wyjaśnić, co to robi i jak mogę skompilować do biblioteki dll i używać go? Próbuję szukać zhackowania ESP i zobaczyłem, że ktoś powiedział, że jest to możliwe dzięki metodzie montażu @ _ @