Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informacje o phantomerach
#1
Zajęło mi to <20 minut, aby uzyskać wszystko tutaj. Ta gra nie była żadnym wyzwaniem. Link do gry: http://www.nttgame.com/phantomers/   Klasy:     Kod:   klasa CPlayerEntity {public: char pad_0000 [212]; // 0x0000 D3DXVECTOR3 m_vRootPos; // 0x00D4 char pad_00E0 [876]; // 0x00E0}; // Rozmiar: 0x044C klasa CPlayerHealth {public: char pad_0000 [28]; // 0x0000 float m_fHealth; // 0x001C float m_fMaxHealth; // 0x0020 char pad_0024 [32]; // 0x0024}; // Rozmiar: 0x0044 klasa CPlayerInfo {public: char pad_0000 [268]; // klasa 0x0000 CPlayerEntity * m_pEntity; // 0x010C <- Zawiera więcej ładnego gówna niż tylko PlayerPos uint8_t m_bIndex; // 0x0110 char pad_0111 [7]; // 0x0111 uint8_t m_bTeamID; // 0x0118 char pad_0119 [31]; // 0x0119 uint8_t m_bIsDead; // 0x0138 char pad_0139 [55]; // 0x0139 klasa CPlayerCharacter * m_pCharacter; // 0x0170 klasa CPlayerWeaponSystem * m_pWeaponSystem; // 0x0174 <- Posiada broń podobną do odrzutu, rozprzestrzeniania się, szybkostrzelnego, itp. (Yaw / Pitch również, nie jestem pewien) klasa CPlayerHealth * m_pHealth; // 0x0178 klasa CPlayerUsage * m_pUsage; // 0x017C klasa CPlayerAbility * m_pAbility; // 0x0180 klasa CPlayerStamina * m_pStamina; // 0x0184 klasa CPlayerStatistic * m_pStatistic; // 0x0188 <- Ma zabicia / śmierci gracza (może być użyteczne do hackowania EXP, nie jestem pewien) klasa CPlayerAssist * m_pAssist; // 0x018C char pad_0190 [12]; // 0x0190 float m_Unknown00; // 0x019C char pad_01A0 [8]; // 0x01A0 float m_Unknown01; // 0x01A8 char pad_01AC [3732]; // 0x01AC}; // Rozmiar: 0x1040   Funkcje gracza:     Kod:   DWORD GetLocalPlayer (void) {DWORD dwThisPointer = * (DWORD *) (0x109C4B8); DWORD dwGameInfo = * (DWORD *) (0x109B9E0); if (dwThisPointer! = 0 && dwGameInfo! = 0) {BYTE bLocalIndex = * (BYTE *) (dwGameInfo + 0x58); DWORD * dwPlayerList = * (DWORD **) (dwThisPointer + 0x3D0); return dwPlayerList [bLocalIndex]; } Return 0; } DWORD GetPlayerByIndex (BYTE bIndex) {DWORD dwThisPointer = * (DWORD *) (0x109C4B8); if (dwThisPointer! = 0) {DWORD * dwPlayerList = * (DWORD **) (dwThisPointer + 0x3D0); return dwPlayerList [bIndex]; } Return 0; }   Przykład użycia:     Kod:   dla (BYTE i = 0; i <16; i ++) {CPlayerInfo * pPlayer = (CPlayerInfo *) GetPlayerByIndex (i); CPlayerInfo * pLocal = (CPlayerInfo *) GetLocalPlayer (); jeśli (pPlayer == 0 || pLocal == 0) kontynuuj; // Sprawdź zespół, jeśli (pLocal -> m_bTeamID! = PPlayer -> m_bTeamID) {// Draw shit here}}   Side-Note: W tej grze można wykonać Remote Kill, jeśli spojrzysz na klasę WeaponSystem, możesz kontrolować dokąd trafiają pociski.   Jeśli znajdziesz coś więcej, powinieneś udostępnić go w tym wątku Możesz mi teraz podziękować.
Reply
#2
hack, proszę?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)