Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IDXGISwapChain :: Present - zawiesza się po tym, jak został wywołany
#1
Witam wszystkich...   Mam problem z zahaczaniem IDXGISwapChain :: Present w Battlefield 3. Robię to poprzez zajęcia, jestem też pewien, że mam poprawne adresy i wskaźniki .. Problem jest, gdy hak nazywa się to crashem, przeczytałem wszystkie tematy i posty na temat zaczepiania w d3d11 i bf3, ale nic nie pomaga ..   Oto kod:       Kod:      typedef HRESULT (WINAPI * tPresent) (IDXGISwapChain * To, UINT SyncInterval, Flagi UINT); tPresent oPresent = NULL; HRESULT WINAPI hkPresent (IDXGISwapChain * To, UINT SyncInterval, Flagi UINT) {__asm pushad; Log_S -> Writelog ("LOL \ n"); __asm popad; return oPresent (This, SyncInterval, Flags); } OPresent = (tPresent) DetourCreate ((PBYTE) _DxRen. DwTable [8], (PBYTE) hkPresent, DETOUR_TYPE_JMP, 5);   Będę wdzięczny za wszelkie rozwiązania, pomysły ...   Dzięki   Kernel911   NAPRAWIONY! NVM   Rozwiązanie: użyłem nagiego haka, kodu do kopiowania i pasterów:   DWORD dwWump = NULL;       Kod:   void LeHook () {Log_S -> Writelog ("LOL \ n"); } __Declspec (naga) void LaHook () {__asm {pushad; pushfd; zadzwoń [LeHook]; popfd; popad; push ebp; mov ebp, esp; jmp dwJump; }} DwJump = _DxRen. dwTable [8] + 0x5; DetourCreate ((PBYTE) _DxRen. DwTable [8], (PBYTE) i LaHook, DETOUR_TYPE_JMP, 5);   Pozdrawiam, + dzięki Neo I.I.I ..
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)