Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D3DX9 Chams - mieszanie kolorów
#1
Cześć, Używam poniżej kodu dla chams, a problem polega na tym, że kolory chams są mieszane. Zakryty obiekt jest przeważnie czerwony, ale odkryty obiekt jest przeważnie żółty (zgodnie z poniższym kodem powinien być zielony).   Jaki może być możliwy powód?       Kod:   LPDIRECT3DTEXTURE9 texRed, texGreen; GenerateTextureA (pDevice, texGreen, D3DCOLOR_ARGB (0, 0, 255, 0)); GenerateTextureA (pDevice, texRed, D3DCOLOR_ARGB (0, 255, 0, 0));       Kod:   DWORD dwOldZEnable = D3DZB_TRUE; pDevice -> GetRenderState (D3DRS_ZENABLE, & dwOldZEnable); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); pDevice -> SetTexture (0, texRed); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, dwOldZEnable); pDevice -> SetTexture (0, texGreen); return oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount);     Kod:   HRESULT GenerateTextureA (IDirect3DDevice9 * pDevice, IDirect3DTexture9 ** pTexture, DWORD dwColor) {HRESULT hr = pDevice -> CreateTexture (8, 8, 1, D3DUSAGE_DYNAMIC, D3DFMT_A8R8G8B8, D3DPOOL_DEFAULT, pTexture, NULL); if (FAILED (hr)) {dbg ("nie udało się utworzyć tekstury"); return hr; } D3DLOCKED_RECT d3dlr; (* pTexture) -> LockRect (0, & d3dlr, 0, 0); BYTE * pDstRow = (BYTE *) d3dlr. pBity; DWORD * pDst32; for (int y = 0; y <8; y ++) {pDst32 = (DWORD *) pDstRow; dla (int x = 0; x <8; x ++) * pDst32 ++ = dwColor; pDstRow + = d3dlr. Pitch; } (* PTexture) -> UnlockRect (0); return S_OK; }
Reply
#2
Powinno być. Kod: #define texGreen D3DCOLOR_ARGB (255, 000, 255, 000) #define texRed D3DCOLOR_ARGB (255, 255, 000, 000)
Reply
#3
Hej! Z jaką grą grasz?
Reply
#4
lub wypróbuj te: Zacytować: #define RED D3DCOLOR_ARGB (255, 255, 000, 000) #define GREEN D3DCOLOR_ARGB (255, 200, 255, 000) Zacytować: LPDIRECT3DTEXTURE9 Czerwony, zielony;
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)