Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Special Force 1 - Klon broni - Hack CopyWeapon
#1
czas na podzielenie się trochę               Kod:   klasa CPlayer {public: char _0x014 [0x1CAFF4]; int zdrowia; char _0x555 [0x8]; int WeaponSound; // 0x1CB000 // -------- GetWeaponSound int ShotType1; // 0x1CB004 // -------- GetShotType1 int DamageBullet; // 0x1CB008 // -------- GetWeaponDamage int ShotType2; // 0x1CB00C // -------- GetShotType2 int WeaponID; // 0x1CB010 // -------- GetWeaponID także WeaponIcon w rogu ekranu plus [DO ESP Weapon] char _0x666 [0x8]; int WeaponVisual; // -------- GetWeaponVisual int WeaponChange; // -------- ChangeWeapon WAŻNE, aby zmienić broń! };   teraz zależy od ciebie, jeśli chcesz to zrobić za pomocą aimbota lub cokolwiek innego ...         Kod:   if (WeaponClone) {for (int i = 0; i <16; i ++) {CPlayer * xMyPlayer = CGame. GetPlayerByIndex (CGame. GetMyIndex ()); CPlayer * xEntity = CGame. GetPlayerByIndex (i); if (GetAsyncKeyState (0x47) i 1) {xMyPlayer -> DamageBullet = xEntity -> DamageBullet; xMyPlayer -> ShotType1 = xEntity -> ShotType1; xMyPlayer -> ShotType2 = xEntity -> ShotType2; xMyPlayer -> WeaponID = xEntity -> WeaponID; xMyPlayer -> WeaponSound = xEntity -> WeaponSound; xMyPlayer -> WeaponVisual = xEntity -> WeaponVisual; xMyPlayer -> WeaponChange = xEntity -> WeaponChange; // ostatnia rzecz do ukończenia zmiany}}}
Reply
#2
Przesunięcia są prawidłowe, ale szczegóły były błędne
Reply
#3
Zacytować: Napisał Highbrow Przesunięcia są prawidłowe, ale szczegóły były błędne czy chcesz mi powiedzieć, co jest nie tak?
Reply
#4
Mam problem ze znalezieniem WeaponSound i WeaponVisual. Dzięki za udostępnienie (y).
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie Musivian Mam problem ze znalezieniem WeaponSound i WeaponVisual. Dzięki za udostępnienie (y). Taiwan SF?
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie C4SP3R Taiwan SF? BullSF, czy killhack wciąż działa?
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie Musivian BullSF, czy killhack wciąż działa? jeśli Bullsf anti cheat nie został zaktualizowany, tak.
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie C4SP3R jeśli Bullsf anti cheat nie został zaktualizowany, tak. Myślę, że jest przestarzałe, ponieważ BULLSF zaktualizowany {Maintenance on 26}
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by coderx Myślę, że jest przestarzałe, ponieważ BULLSF zaktualizowany {Maintenance on 26} Utrzymanie nowego projektu Again and Again jaz redesign ...
Reply
#10
Zacytować: Napisał Highbrow Utrzymanie nowego projektu Again and Again jaz redesign ... ah masz na myśli Gra nie jest aktualizowana? tylko projekt broni?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)