Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sniper: Ghost Warrior 2 - Mini SDK
#1
Oto kilka rzeczy, nad którymi pracuję od ostatnich tygodni. Powinno wystarczyć, abyś zaczął grać dla gracza esp, nieskończonej amunicji, bez rozprzestrzeniania się, odrzutu i dropu pocisku, zwiększonych obrażeń, bez trzęsień, teleportacji, trybu semi god, kości itp. Krótko mówiąc: w tej pieprzonej grze wszystko jest możliwe. Zostawiłem jeszcze więcej rzeczy łamiących gry, ale na wypadek, gdybyś już pracował z CryEngine, wiesz, co jeszcze jest możliwe ...   Największą frajdą, jaką miałem w ostatnich tygodniach, było organizowanie deathmatchów teleportacyjnych przez przywoływanie wszystkich graczy w jednym miejscu i pozwalanie im kopać sobie nawzajem w bliskiej walce.   Kredyty trafiają również do King-OrgY, CypherPresents, Xerwell i wszystkich innych, którzy dostarczyli informacje o cofaniu CryEngine.       Kod:   namesgace sgw2 {class SSystemGlobalEnvironment; klasa IRenderer; klasa IAISystem; klasa IScriptSystem; klasa IGame; klasa INetwork; klasa IEntitySystem; klasa I3DEngine; klasa IPhysicalWorld; klasa IConsole; klasa IGameF
Reply
#2
Faceci przepraszali, że wpadłem w zakurzoną nitkę, w tym roku zrobiłem się zajęty i zeskoczyłem z wózka z cofającym się pojazdem. Chciałem tylko podziękować za całą tę pracę. Zaczynam się wiercić, a SGW2 jest nadal moim testowym łóżkiem, więc ten rodzaj rzeczy jest dla mnie niesamowitym źródłem wiedzy. Thnx - SS
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)