Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rejestrowanie Strides / Vert / Num
#1
Próbuję znaleźć NumVertices dla tych chams im make, ale nie wiem, jak je zarejestrować.   Ściągnąłem szukacz kroków przez napastnika (myślę), ale nie działa on z hackowaniem w grze. Gra jest oparta na dx9, ale kiedy ładuję rejestrator, gra się zawiesza.   Nie szukam C + P, tylko szturchnięcia we właściwym kierunku. Sposób, w jaki podchodzi do mojego mózgu, tworzy int var i ustawia gorący klawisz, aby zwiększyć krok i wypełnić bieżący krok kolorem. Jakakolwiek rada?   Z góry dziękuję.       Edytować:     Nieważne, miałem rację. lol   Oto moje wyniki:     Kod:   HRESULT WINAPI hkDrawIndexedPrimitive (LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice, D3DPRIMITIVETYPE PrimType, INT BaseVertexIndex, UINT MinVertexIndex, UINT NumVertices, UINT startIndex, UINT primCount) {if (GetAsyncKeyState (VK_F5) & 1) bChams =! bChams; if (GetAsyncKeyState (VK_INSERT) i 1) krok ++; if (GetAsyncKeyState (VK_DELETE) i 1) krok -; if (bRunOnce) {GenerateShader (pDevice, & Blue, 0.0f, 0.0f, 1.0f); GenerateShader (pDevice, i Green, 0.0f, 1.0f, 0.0f); GenerateShader (pDevice i Orange, 1.0f, 0.5f, 0.0f); GenerateShader (pDevice, i Purple, 1.0f, 0.0f, 1.0f); GenerateShader (pDevice, i Red, 1.0f, 0.0f, 0.0f); GenerateShader (pDevice i White, 1.0f, 1.0f, 1.0f); GenerateShader (pDevice i Yellow, 1.0f, 1.0f, 0.0f); bRunOnce = false; } if (g_uiStride == 68 && (NumVertices == krok)) {pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_FILLMODE, D3DFILL_SOLID); pDevice -> SetPixelShader (czerwony); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_FILLMODE, D3DFILL_SOLID); pDevice -> SetPixelShader (niebieski); } Return oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); }
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)