Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowy offset w modelu AAOM - Szybki przełącznik do 203 (MP)
#1
OK ... To przesunięcie jest niezwykle dziwne. Całkowicie usuwa animację przełączania z M16 na M203, ale przesuwa pistolet na środek ekranu na dole ... pozwala także na przeładowanie, gdy nie masz już pozostawionej amunicji, ale kiedy przeładujesz, nie otrzymasz żadnej 203s. To wydaje się być początkiem czegoś, co może być bardzo niesamowitą opcją AAOM, jeśli ktoś ją trochę rozszerzy. Jest to prawdopodobnie pierwszy wykryty offset, który działa TYLKO w trybie multiplayer .... Wydaje się mieć pewne problemy z pojedynczym odtwarzaczem. Wiele kodu jest luźna, myślę, i jestem trochę zbyt leniwy, aby dowiedzieć się, co jest wymagane, a co nie. Naprawdę ciężko jest wyjaśnić dokładnie, jak to wygląda w akcji, ale możesz przetestować to na serwerach innych niż PB, jeśli chcesz zobaczyć, co robi dla siebie.       Kod:   <HACK> <NAZWA> Szybki przełącznik do 203 </ NAME> <DESCRIPTION> Umożliwia przełączanie 203 na sekundę </ DESCRIPTION> <CHANGE> <FILENAME> AGP.u </ FILENAME> <OFFSET> 0x4375F </ OFFSET> <ORIGINAL> 27 </ ORIGINAL> <CHANGED> 28 </ CHANGED> </ CHANGE> <CHANGE> <FILENAME> AGP_Inventory.u </ FILENAME> <OFFSET> 0xCC265 </ OFFSET> <ORIGINAL> FF </ ORIGINAL> <CHANGED> 00 </ CHANGED> </ CHANGE> <CHANGE> <FILENAME> AGP_Inventory.u </ FILENAME> <OFFSET> 0xCBEFE </ OFFSET> <ORIGINAL> 04 </ ORIGINAL> <CHANGED> 03 </ CHANGED> </ CHANGE> < CHANGE> <FILENAME> AGP_Inventory.u </ FILENAME> <OFFSET> 0xCBF17 </ OFFSET> <ORIGINAL> 03 </ ORIGINAL> <CHANGED> FF </ CHANGED> </ CHANGE> <CHANGE> <FILENAME> AGP.u < / FILENAME> <OFFSET> 0x4371A </ OFFSET> <ORIGINAL> 27 </ ORIGINAL> <CHANGED> 28 </ CHANGED> </ CHANGE> <CHANGE> <FILENAME> AGP.u </ FILENAME> <OFFSET> 0x43735 </ OFFSET> <O RIGINAL> 27 </ ORIGINAL> <CHANGED> 28 </ CHANGED> </ CHANGE> <CHANGE> <FILENAME> AGP.u </ FILENAME> <OFFSET> 0x4D59D </ OFFSET> <ORIGINAL> 77 </ ORIGINAL> <CHANGED > 7A </ CHANGED> </ CHANGE> </ HACK>
Reply
#2
Fajnie po tobie. Mam nadzieję, że to działa tak, jak myślę. Wkrótce wersja PublicMod będzie dogoniła to, co mam teraz prywatnie, hehe. EDYTOWAĆ: Musisz rozrzucić trochę reputacji, zanim ponownie oddasz ją Lionheart5358.
Reply
#3
Słowo JBL. LionHeart, wszystko, co mogę powiedzieć, jest cholerne, może stać się interesujące. Świetny człowiek! + przedstawiciel dla ciebie i JBL za bycie tak cholernie szanującym yo !! sorry jbl .. lol "Musisz rozrzucić trochę reputacji, zanim ponownie oddasz ją JohnBLucky."
Reply
#4
miły jeden człowiek, myślisz, że mógłbyś opublikować funkcje i rzeczy tam, gdzie to znalazłeś?
Reply
#5
Po prostu patrz em w odwrotnej Dig. UTPT >>> AGP.u >>> 0x4375F Przeniesie cię prosto w obiekt, w którym znajdował się offset, który musiał edytować. Jeśli to przeanalizujesz, pokaże ci, co zmienił.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by digerati miły jeden człowiek, myślisz, że mógłbyś opublikować funkcje i rzeczy tam, gdzie to znalazłeś? Nie sądzę ... Zmieniłem wiele rzeczy w tym hackcie, z których większość naprawdę nie pamiętam. To był jeden z tych "Cant nic nie szkodzi, aby spróbować ... OOH TO WORKED! Umm co to było, zmieniłem ponownie?" rodzaj hacków.
Reply
#7
Zacytować: Napisał Plastique27 agp.u >> agp_weapon >> PlayReloading (funkcja) nie mam pojęcia, co tu zrobiłeś. tylko inne 7A mogłem znaleźć wymyślone przełączniki, więc wpadłeś na mnie tutaj. Mogę przejrzeć później listę heksadecymalną, aby zobaczyć, co zrobiłeś, ale nie teraz Pamiętam, że ... Zmieniłem BaseWeaponAttachment (ThirdPersonActor)! = None; do BaseWeaponAttachment (ThirdPersonActor) == Brak; Ponieważ myślałem, że gra sprawi, że twój 203 będzie normalnym pistoletem zamiast przywiązaniem do podparcia ... zapomnij dokładnie o tym, dlaczego to zrobiłem.
Reply
#8
Kod: AGP_Inventory.u0xCC2650200Zmieniono wartość 2 na 0 w Weapon_m203_gren.discardshell, myśląc, że był to czas animacji .... Kod: AGP_Inventory.u0xCBEFE0403zmieniono level.netmode pod weapon_m203_gren.changefiremodetogrenade na 255 ... Najprawdopodobniej tak się stało. To w zasadzie sprawiło, że jesteś goto state "busychangingfire", gdy level.netmode (coś w rodzaju wartości liczbowej, z jaką grą grasz ... online, offline, trening, itp.) I umieszczam 255 tak, że poszedłeś tylko do ten stan, gdy poziom level.net wynosił 255, co nigdy nie ma, a więc całkowicie pomija tę funkcję we wszystkich trybach gry. Kod: AGP_Inventory.u0xCBEFE0403Zmieniono eROF z 4 na 3, kolejną próbę, aby 203 działało jak normalny pistolet .... 4 to pojedynczy strzał, 3 to auto pełne, myślę, na wzór eROF. PS: Przepraszam za podwójne księgowanie
Reply
#9
Wciąż jednak nie rozumiem sprawy CC265. To nie jest 02 pierwotnie, przynajmniej nie w moim pliku agp, i nie mam żadnych modyfikacji.
Reply
#10
Zacytować: Napisał Plastique27 Wciąż jednak nie rozumiem sprawy CC265. To nie jest 02 pierwotnie, przynajmniej nie w moim pliku agp, i nie mam żadnych modyfikacji. Dziwne ... czy masz inny offset w skali AAOM, który jest sprzeczny z tym? EDYCJA: nevermind nie przeczytał poprawnie posta .... To naprawdę dziwne, ponieważ miałem wszystko wyłączone, gdy robiłem to ...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)