Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak sprawić, by cham się zhakował?
#1
Jak sprawić, by cham się zhakował? chcę zrobić hack'a, by pokazać wszystkich graczy
Reply
#2
Czy masz jakieś doświadczenie z d3d lub jakimkolwiek innym językiem?
Reply
#3
potrzebujesz po pierwsze rozpoznania ciała, aby to zrobić i uzyskać krok w zmiennej globalnej, w tym przypadku m_Stride. w SetStreamSource Kod: if (uiStreamNumber == 0) m_Stride = (int) uiStride; w twoim DIP (stoi DrawIndexedPrimitive) Kod: if ((m_Stride == ur_logged_bodystride) && (uiNumVertices == ur_logged_bodyNumVertices)) {pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); // wyłącz z-order (ie.wallhack) pDevice -> SetRenderState (D3DRS_AMBIENT, D3DCOLOR_XRGB (102, 102, 255)); // zamaluje ten prymityw na niebieski // narysuj DrawIndexedPrimitive (pDevice, pType, uiMinIndex, uiNumVertices, uiStartIndex, uiPrimitiveCount); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); // włącz z-order pDevice -> SetRenderState (D3DRS_AMBIENT, D3DCOLOR_XRGB (255, 255, 128)); // pomaluj części widoczne na żółto // narysuj DrawIndexedPrimitive (pDevice, pType, uiMinIndex, uiNumVertices, uiStartIndex, uiPrimitiveCount); } Używam farby do okien, aby uzyskać kolory, działa dobrze Przeczytaj o tym w starych postach.
Reply
#4
rickye, możesz użyć GetStreamSource w DIP i nie będziesz mieć kolejnego haka. Po prostu upewnij się, że zwolnisz dane strumienia po zakończeniu połączenia.
Reply
#5
tally123, widzę twoją pocztę i szukam o ... poprawiłeś ... Dzięki za informację
Reply
#6
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie make chcę zrobić to cham, ale nie dla bf2, przeszukuję stary post, ale nie mogę tego zrobić. Czy możesz dać mi samouczki? Musisz wiedzieć, kiedy DIP rysuje prymitywę gracza, a następnie, najpierw, musisz zarejestrować kilka wartości. Zobacz w tym poście dobry rejestrator: http://www.unknowncheats.me/forum/sh...ad.php?t=38627
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)