Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
samochody lusterek w grze
#1
Czy w grze można robić lusterka samochodowe? więc zobaczysz co za cały czas w małym oknie? dzięki
Reply
#2
Cóż, po prostu musieliście przymocować kamerę do swojego modelu / samochodu / cokolwiek i dać wyjście na małym oknie. Podobnie jak kamery szpiegowskie w CS.
Reply
#3
jak'?? jakikolwiek tut?
Reply
#4
Zacytować: Napisał pierwotnie TheRedEye jak'?? jakikolwiek tut? Nie mam pewności co do tutoriala, ale jeśli masz doświadczenie w pracy z Directxem oprócz funkcji podpinania, może to być pomocne: http://www.toymaker.info/Games/html/camera.html Ta strona ma na ogół dość łatwe do zrozumienia informacje na temat wszelkiego rodzaju powiązanych ze sobą pojęć.
Reply
#5
czy można to zrobić na d3d8? a także chciałbym zobaczyć źródło, gdyby ktoś zrobił coś takiego
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie TheRedEye czy można to zrobić na d3d8? a także chciałbym zobaczyć źródło, gdyby ktoś zrobił coś takiego D3D8 jest prawie taki sam jak dokumentacja D3D9.
Reply
#7
Znaleziono to przez Google. http: // www. [censored] /tutorials/spycam.htm Możesz też wypróbować Google'a, jest to bezpłatne i proste. Wygląda na CS, ale może jest użyteczny.
Reply
#8
dzięki, będę wyglądać może ktoś zna tutuł?
Reply
#9
Wszystkie kody z SpyCamem, które widziałem do tej pory, używają haków silnika, a nie haków D3D. Ale dlaczego po prostu nie spojrzysz na link Strife opublikowany i stworzyć prosty aparat w haku i patrzeć, co się dzieje. Zawsze lepiej wypróbować rzeczy na własną rękę, nauczyć się czegoś nowego, a nie tylko skopiować jakiś kod. Też mnie to interesuje i trochę się z tym pobiorę, jeśli coś znajdę, opublikuję to tutaj.
Reply
#10
Ok, dzięki, koleś, Wyglądałem, ale nie mam pojęcia, jak dołączyć go do haka d3d Nie mam pojęcia, od czego zacząć.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)