Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DrawPrimitiveUP inna długość linii z tym samym kodem na różnych komputerach?
#1
Dzień dobry,   Obecnie pracuję nad remakeiem mojego GUI i wszystko poszło całkiem nieźle. Jednak chciałem go trochę zakodować na moim laptopie i nagle zauważyłem, że mój formularz testowy jest inny podczas testowania go na moim laptopie po raz pierwszy.   Zrzuty ekranu:   Komputer stacjonarny:   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 797 x 577.   Laptop:   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 798 x 577.     Jak to jest możliwe z tym samym kodem?   Oto kod:     Kod:   void Renderer :: Draw2DLine_Internal (float fX1, float fY1, float fX2, float fY2, const Color & sDesiredColor) {D3DVertex sLineVertices [2] = {{fX1, fY1, 0.0f, 1.0f, sDesiredColor. getARGB ()}, {fX2, fY2, 0.0f, 1.0f, sDesiredColor. getARGB ()}}; pDevice -> DrawPrimitiveUP (D3DPT_LINELIST, 1, sLineVertices, sizeof (D3DVertex)); }   Ponieważ jest oczywiste, że faktycznym problemem jest ostatni piksel linii renderującej (lub nie renderowanej), nie uważam, że konieczne jest opublikowanie kodu renderowania dla formantów. Dałem to dwóm innym osobom, aby je przetestować, a jeden został poprawnie wykonany, podczas gdy wyglądał tak samo jak na moim laptopie dla drugiego faceta. Dlaczego tak się dzieje lub jak mam to naprawić? Jakieś pomysły?   Pozdrowienia, ccman32
Reply
#2
Miałem podobny problem sam z drawprimitive jakiś czas temu. Dlaczego nie renderować konturu po renderowaniu tła przycisku, wydaje się, że byłoby to najłatwiejsze rozwiązanie.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by tomasasaz Miałem podobny problem sam z drawprimitive jakiś czas temu. Dlaczego nie renderować konturu po renderowaniu tła przycisku, wydaje się, że byłoby to najłatwiejsze rozwiązanie. Ponieważ nie tylko przyciski stanowią problem, ale także skrzynki grupowe (krawędzie 1px), pasek tytułu (prawa krawędź) i niektóre inne kontrolki, których jeszcze nie wdrożyłem, najprawdopodobniej będą miały podobne problemy. Dlatego nie można tego zaakceptować.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)