Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anarchia H1Z1
#1
Więc zostałem zbanowany kilka minut temu i myślę, że nie będę tego używał przez kilka dni.     Oddaję ją UC, ponieważ bardzo mi pomogliście przy niektórych rzeczach, które tu dostałem.     To wcale nie jest zaawansowane. Pracowałem nad tym tylko przez kilka godzin.     Jest to wewnętrzne oszustwo stworzone w języku c ++, przechwytuje DirectX 9 przy użyciu tej samej metody, co oprogramowanie Open Broadcaster.   Nic nadzwyczajnego, ale działa dobrze.     ESP przyciąga graczy i zombie (nie pracowałem nad filtrami, właśnie przejrzałem wyświetlanie wszystkiego tylko graczom i zombie, aby wykonać kilka testów raycast).     INFO: - Wewnętrzny Cheat - Hak DirectX 9 - Gracz ESP - Zombie ESP - Kontrola widoczności       O to chodzi.     Będziesz potrzebował PhysX SDK 3.2.1. Nie 3.2, nie 3.3, potrzebujesz wersji 3.2.1.     WIDEO:   (Zostało to zrobione w celu pokazania kontroli widoczności, ale zasadniczo jest to stan oszustwa)     Ściągnij:   http://www.unknowncheats.me/forum/do...=file&id=13865
Reply
#2
Dzięki za udział. Smutne, że słyszałeś, że masz zakaz, jakiekolwiek pojęcie, co go spowodowało?
Reply
#3
Zacytować: Napisał FE3KA Dzięki za udział. Smutne, że słyszałeś, że masz zakaz, jakiekolwiek pojęcie, co go spowodowało? Zarówno: - Cheat Engine - Reclass - OllyDBG - Pisanie do odchylenia i pitchowania na kontrolerze i lokalnym odtwarzaczu -> awarię gry To mógł być haczyk, ale bardzo w to wątpię. Program do przesyłania z Crash został zablokowany.
Reply
#4
Zacytować: Napisał pierwotnie ProficyPT Zarówno: - Cheat Engine - Reclass - OllyDBG - Pisanie do odchylenia i pitchowania na kontrolerze i lokalnym odtwarzaczu -> awarię gry To mógł być haczyk, ale bardzo w to wątpię. Program do przesyłania z Crash został zablokowany. Używam Reclass i piszę do pamięci DUŻO, a także zawieszam grę DUŻO bez blokowania programu do przesyłania błędów. Mogą teraz skanować w poszukiwaniu debuggerów. (Które byłyby mądre, a co za tym idzie wiarygodne)
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie ProficyPT - Pisanie do odchylenia i pitchowania na kontrolerze i lokalnym odtwarzaczu -> awarię gry to na pewno cię zbanuje. Najpierw zgłaszają cię, a następnie rozbijają grę celowo, aby uzyskać minizakompilator swojej biblioteki DLL.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by jlnsrk a następnie rozbijaj grę celowo, aby uzyskać minidump twojej biblioteki DLL. wątpię w to lol
Reply
#7
2 dni teraz ........
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by jlnsrk to na pewno cię zbanuje. Najpierw zgłaszają cię, a następnie rozbijają grę celowo, aby uzyskać minizakompilator swojej biblioteki DLL. i dlatego blokujesz komunikację z serwerem. Więc nie otrzymają pliku mini dimp. Oszczędza Ban <3
Reply
#9
Zacytować: Napisał King-OrgY wątpię w to lol tak, dlatego int3 jest rzucane i gdy jesteśmy przy tym: Wykryta delta ruchu kamery jest aktualne: .rdata: 00000001421F6DC0 aDetectedLargeC db 'Wykryta delta ruchu kamery z (% .2f,% .2f,% .2f) do (' .rdata: 00000001421F6DC0; DATA XREF: sub_1401FF560 + F3A? O .rdata: 00000001421F6DC0 db '% .2f,% .2f,% .2f) dist (% .2f) - ekran ładowania wymuszony', 0 nie ma za co.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by jlnsrk tak, dlatego int3 jest rzucane i gdy jesteśmy przy tym: Wykryta delta ruchu kamery jest aktualne: .rdata: 00000001421F6DC0 aDetectedLargeC db 'Wykryta delta ruchu kamery z (% .2f,% .2f,% .2f) do (' .rdata: 00000001421F6DC0; DATA XREF: sub_1401FF560 + F3A? O .rdata: 00000001421F6DC0 db '% .2f,% .2f,% .2f) dist (% .2f) - ekran ładowania wymuszony', 0 nie ma za co. O chłopie. Pisanie pod kątem jest wykrywane i może prowadzić do zakazów. Jest to jednak dziwne, ponieważ próbowałem aimbotting i zwiększałem je do 0,0001 ramki. Nawet najmniejsza ze zmian spowodowała awarię. Pisanie go doprowadziło do awarii. Prawdopodobnie porównują ruchy myszy za pomocą zdarzeń myszy ze zmianami zauważonymi pod kątami, to jedyne wyjaśnienie, które widzę tutaj.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)