Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FPS nie chce być pokazywany .....
#1
Hej,   @ Pierwsza: Przepraszamy za mój zły angielski im niemiecki.   Ok, teraz mój problem z kodowaniem. Mój kod, nie chcę pokazać mi mojego FPS ^ ^     To jest mój main.cpp:     Kod:   #define _CRT_SECURE_NO_WARNINGS #include <windows.h> #include <time.h> // plik nagłówkowy dla funkcji czasu #include <stdio.h> // plik nagłówkowy dla (sprintf) #include <d3d9.h> #pragma comment ( lib, "d3d9.lib") #include <d3dx9.h> #pragma comment (lib, "d3dx9.lib") #include "detours.h" #include "../../include/dx9hook.h" # włącz "../../include/dx9table.h" #pragma warning (disable: 4996) #pragma warning (disable: 4244) #pragma warning (disable: 4129) // vars for framerate float fFps = 0.0f; float fLastTickCount = 0.0f; float fCurrentTickCount; char cFrameRate [50] = {0}; HRESULT (APIENTRY * pfnEndScene) (IDirect3DDevice9 * pDevice); HRESULT APIENTRY hook_EndScene (IDirect3DDevice9 * pDevice) {fCurrentTickCount = clock () * 0.001f; ++ fFps; if ((fCurrentTickCount - fLastTickCount)> 1,0f) {fLastTickCount = fCurrentTickCount; sprintf (cFrameRate, "[FPS:% d]", int (fFps)); // liczba klatek na sekundę fFps = 0; } Return pfnEndScene (pDevice); } BOOL APIENTRY DllMain (HMODULE hInstance, DWORD dwReason, LPVOID lpReserved) {switch (dwReason) {case DLL_PROCESS_ATTACH: DisableThreadLibraryCalls ((HMODULE) hInstance); if (! DirectX9Detour (DX9_ENDSCENE, (FARPROC) i hook_EndScene, (FARPROC) i pfnEndScene)) {MessageBoxA (HWND_DESKTOP, "DirectX9Detour nie powiodło się.", "DirectX9Detour", MB_ICONERROR); return FALSE; } złamać ; case DLL_PROCESS_DETACH: DirectX9Cleanup (); złamać ; } Return TRUE; }   Kod ten działał we wszystkich grach, wyświetlał odrobinę kwadratów. następnie zmieniłem kod na wyświetlacz FPS, i to nie działa .... nie wiem co robić ...   mam nadzieję, że ktoś z was może mi pomóc: biggthumpup: lubię to forum: 10:
Reply
#2
po pierwsze, nie chcę być moderatorem na tylnym siedzeniu, ale proponuję usunąć te linki poza siedzibą ... i drugi.. powinieneś nauczyć się kodowania? jak to będzie wyświetlać FPS, jeśli nawet go nie narysujesz ... wszystko, co widzę, to umieszczanie fps na char znaku cFrameRate.
Reply
#3
Roverturbo robi to samo ?? Popatrz tutaj! http://www.unknowncheats.me/forum/d3...framerate.html Teraz to już dawno temu, on to pisze. Myślę, że to musi działać, czy nie? Proszę, nie bądź dla mnie taka trudna, chcę się tego nauczyć.
Reply
#4
Zacytować: Napisał DJ_Mic Roverturbo robi to samo ?? Popatrz tutaj! http://www.unknowncheats.me/forum/d3...framerate.html Teraz to już dawno temu, on to pisze. Myślę, że to musi działać, czy nie? Proszę, nie bądź dla mnie taka trudna, chcę się tego nauczyć. twój nie słucha ... nie rysujesz niczego ... czego spodziewasz się zobaczyć ...
Reply
#5
zauważysz różnicę ??? Kod: void FPS (LPDIRECT3DDEVICE9 Device_Interface) {//// FPS //// CurrentTickCount = clock () * 0.001f; Fps ++; if ((CurrentTickCount - LastTickCount)> 1.0f) {LastTickCount = CurrentTickCount; sprintf (FrameRate, "[FPS:% d]", Fps); Fps = 0; } PrintText (m_font, 1, 1, 255, 0, 50, 255, FrameRate); /// im rysunek tutaj} //// END OF FPS //// Naprawdę dziwne, jak powiedziałeś, że działa na wszystkie gry: O
Reply
#6
może powinieneś przestać wklejać losowy kod razem i spróbować dowiedzieć się, co robisz ...
Reply
#7
Mhm, chcę tylko pokazać ci, co testuję. Klasa "CDX9DrawUtils" pochodzi od gościa. A drugi to mój własny kod. I nic nie działa. Mam nadzieję, że ktoś mógłby mi powiedzieć, dlaczego. Ok, przepraszam, jeśli wrzucam byka ****
Reply
#8
Pracowałem w 10 minut: P Najpierw po prostu "wydrukuj" fps za pomocą skrzynki wiadomości po tym, jak zobaczysz swoje funkcje rysowania.
Reply
#9
Zacytować: Napisał DJ_Mic Mhm, chcę tylko pokazać ci, co testuję. Klasa "CDX9DrawUtils" pochodzi od gościa. A drugi to mój własny kod. I nic nie działa. Mam nadzieję, że ktoś mógłby mi powiedzieć, dlaczego. Ok, przepraszam, jeśli wrzucam byka **** Jeśli naprawdę to napisałeś, to byłoby to dla ciebie dobre. Pamiętam, że widziałem ten kod na innej witrynie programistycznej, która pozostanie bezimienna. Sęk w tym, że musisz nauczyć się programować, ponieważ ewidentnie nie możesz. Nie doceniamy twojego rodzaju tutaj, proszę pana, zabierz swoją firmę gdzie indziej. Brb, właśnie zrobiłem KOPIOWĄ PASTĘ! Mniam.
Reply
#10
Tak, ale skrzynka na listy nie jest kluczem do mojego projektu. I naprawdę nie rozumiem, jak to masz na myśli. Jeśli możesz mi to wyjaśnić, proszę? // EDYCJA: C & P nie jest moim stile !!! I nauczyłem się Vb.net również w ten sposób. Jeśli nikt nie chce mi pomóc, ok, przepraszam, że marnuję twój czas.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)