Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Umake, szukałem ...
#1
Próbuję skompilować edytowaną wersję KillerBot 8.0.   1: Zrobiłem folder o nazwie "KillerBot" w C: \ program files \ Americas Army 2: Zrobiłem .ini "umake.ini" i wypełniłem to:       Kod:   ; Wygenerowano przez UMake [Engine. Engine] EditorEngine = Editor. EditorEngine [Editor. EditorEngine] CacheSizeMegs = 32 EditPackages = KillerBot [Podstawowy. System] Ścieżki = *. u Paths = .. / Maps /*.aao Paths = .. / Textures / *. utx Paths = .. / Sounds / *. uax Paths = .. / Music / *. umx Paths = .. / StaticMeshes / *. usx Paths = .. / Animations / *. ukx   Po tym wszystkim, próbowałem przeciągnąć folder "KillerBot" DO ikony UMake, klikając prawym przyciskiem myszy każdy plik .uc i wybierając obie opcje umake .. I za każdym razem, gdy nadal otrzymuję "Katalogi projektów UnrealScript muszą znajdować się bezpośrednio pod katalogiem podstawowym gry . "   Proszę pomóż!!! :-RE
Reply
#2
Zacytować: Wysłano pierwotnie przez posbitch Próbuję skompilować edytowaną wersję KillerBot 8.0. 1: Zrobiłem folder o nazwie "KillerBot" w C: \ program files \ Americas Army "Katalogi projektów UnrealScript muszą znajdować się bezpośrednio pod głównym katalogiem gry." Upewnij się, że zainstalowałeś UnrealRuntimeDemo Ze wszystkimi źródłami ... Teraz, gdy jest zainstalowany, umieść Umake i folder Killer Bot w C: \ UnrealEngine2Runtime Upewnij się, że masz foldery Tekstura i Klasy w folderze killerbot oraz odpowiednie pliki .bmp i .uc w ich poprawnych lokalizacjach to powinno działać
Reply
#3
Dziękuję, spróbuję tego
Reply
#4
Musisz pobrać nierzeczywiste środowisko uruchomieniowe silnika, umieścić folder killerbot w tym katalogu, np. C: \ UnrealEngine2Runtime. Następnie musisz pobrać opublikowane przeze mnie źródła AGP i Engine, a następnie umieścić je w folderze SAME FOLDER jako folder KillerBot, zastępując stare ... Następnie umieść UMake w folderze SAME jako folder killerbot ... następnie skompiluj AGP, Engine, następnie KillerBot ... i powinno działać.
Reply
#5
Nowy błąd "Punkt wejścia do procedury? Parsowanie @ @ YAHBG0PAGH @ Z nie może być zlokalizowane w bibliotece dowiązań dynamicznych core.dll hmm, ja też wyszukuję ten jeden
Reply
#6
Nie mogę znaleźć opublikowanych rzeczy
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)