Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tubylcy w Linuksie?
#1
Cześć, czy ktokolwiek tutaj wie, czy możesz też kodować tubylców na Linuksie, a jeśli tak: jak? na et można też kompilować tubylców ....   logg
Reply
#2
C ++ nie ogranicza się TYLKO do Win32. Wszyscy tutaj głównie mówią głównie o metodach działania w odniesieniu do kompilacji, na przykład na platformie Win32, głównie w Windows XP. Możesz pobrać darmowe kompilatory dla Linuksa i jestem pewien, że jest wiele takich, które są dla Windowsa, Linuksa i Maca (oddzielnych instalatorów), jeśli będziesz wyglądać wystarczająco mocno. Ponadto można wykonywać wiele operacji emulacji procesów Windows, ect. Więc nie martw się, wszystko działa wszędzie, jeśli wiesz, co robisz i wiesz, jak sprawić, by rzeczy wyglądały w taki sposób, w jaki nie są.
Reply
#3
dobrze... Wiem, że c ++ nie jest ograniczone do wygrywania .... więc mogę skompilować te same źródła? z sdk z temp2? Chcę podłączyć native na Linux, ale najpierw muszę wiedzieć, jak ....... więc jak mogę podłączyć native na Linux? znasz to, lucyfer? logg
Reply
#4
Robię teraz głównie D3D z C ++, i trochę odeszłam od Native dla UE, pracując nad moim własnym Ddd D3D9, robiąc dla niego nowy haczyk. Nigdy nie zrobiłem nic z natywnym na Linuksie, i nigdy tak naprawdę z hookingiem.
Reply
#5
Biorąc pod uwagę widziałem i używane hacki na mac nie widzę, dlaczego nie będą działać na Linuksie.
Reply
#6
Nie mam na myśli botów uscriptowych. działają też na Linuksie, ale mam na myśli NATIVES -> DLL w systemie Windows Chcę je również zakodować na Linuksie
Reply
#7
Zacytować: Napisał DarkCode Robię głównie D3D z C ++, i trochę odszedłem od Native dla UE, pracując nad moim własnym D3D9 SDK, czyniąc to niewykrytym, dostałem 1 więcej kontroli API by ominąć. Nigdy nie zrobiłem nic z natywnym na Linuksie, i nigdy tak naprawdę z hookingiem. hahahahahah
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by logg Nie mam na myśli botów uscriptowych. działają też na Linuksie, ale mam na myśli NATIVES -> DLL w systemie Windows Chcę je również zakodować na Linuksie Natywne funkcje gry są takie same na Linuksie Jedyne różnice występują w przypadku korzystania z poleceń systemu API, takich jak WinApi DllMain. Musisz utworzyć inny hak, poza tym, że inne funkcje pozostaną takie same.
Reply
#9
DarkCode chciałbym zobaczyć Twój "SDK D3D9", jeśli nie masz nic przeciwko zamieszczeniu go tutaj.
Reply
#10
nie potrzebujesz tylko ominąć "1" api kick? lol...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)