Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uberstrike "AntiCheat"
#1
Niedawno uberstrike wykonał "AntiCheat", a ilekroć ładuję moje menu w tej grze, nie pozwala mi dołączyć do żadnej gry i shet. Zastanawiałem się więc, czy ktokolwiek obejdzie lub może pomóc
Reply
#2
pieprzony serwer nie jest osiągalny .. sprytny
Reply
#3
Miałem ten sam problem i nie mogłem znaleźć tego, co robiłem
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by GuTu Miałem ten sam problem i nie mogłem znaleźć tego, co robiłem Nawet jeśli nie wstrzyknę mojego hacka, nadal otrzymuję ten błąd. Zrobiłem nowe konto na kontrolerze, ale to samo się wydarzyło
Reply
#5
Przyjrzałem się temu kilka miesięcy temu, kiedy zaczęli to dodawać. W tym celu dodali także bibliotekę dll. Jeśli rzeczy nie są zmienione, to w zasadzie używają one potoku z nazwą monologu, aby wyszukiwać informacje z przestrzeni mono, sprawdzając załadowane zestawy, które nie są własnymi grami. Możesz to zobaczyć w działaniu przeglądającym źródło CE tutaj Nawet jeśli załadujesz swoje złożenia z pamięci (bez aktualnego obrazu na dysku) nic nie zmieni, ponieważ zespół jest wciąż dodawany do listy załadowanych zestawów mono.
Reply
#6
@ CrazyPlayA Mam również ten sam problem. Btw, to nie wykrywa tylko wtryskiwaczy - ostatnio próbowałem zmodyfikować UnityEngine.dll i został on również wykryty. Czy ktoś tu próbował zmodyfikować Assembly-CSharp.dll?
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by loppy00 Przyjrzałem się temu kilka miesięcy temu, kiedy zaczęli to dodawać. W tym celu dodali także bibliotekę dll. Jeśli rzeczy nie są zmienione, to w zasadzie używają one potoku z nazwą monologu, aby wyszukiwać informacje z przestrzeni mono, sprawdzając załadowane zestawy, które nie są własnymi grami. Możesz to zobaczyć w działaniu przeglądającym źródło CE tutaj Nawet jeśli załadujesz swoje złożenia z pamięci (bez aktualnego obrazu na dysku) nic nie zmieni, ponieważ zespół jest wciąż dodawany do listy załadowanych zestawów mono. Bardzo szczegółowe, ładne wyjaśnienie CE jest wykrywane, ale co jeśli zrobimy program w Visual Studio, który zmieni te wartości na przykład (amunicja, szybkość ognia, dokładność itp.), Czy nadal zostanie wykryty? Zacytować: Napisał pierwotnie xMasterGamingx @ CrazyPlayA Mam również ten sam problem. Btw, to nie wykrywa tylko wtryskiwaczy - ostatnio próbowałem zmodyfikować UnityEngine.dll i został on również wykryty. Czy ktoś tu próbował zmodyfikować Assembly-CSharp.dll? jeśli spróbujesz zmodyfikować Assembly-CSharp.dll, zostaniesz również wykryty, odkąd ubz zaczął parować. Próbowałem haka Kunii, który działa, ale wciąż jest wykryty, więc teraz próbuję wymyślić kod, który zmusi grę, by pozwolił graczowi dołączyć lub zignorować anticheat lel
Reply
#8
nie wykrywają edytowanej wartości, ale wykrywają, że załadowano zbiór inny niż gra (dll). Ponieważ musisz być w przestrzeni mono (ktoś mnie poprawi, jeśli się mylę i powiem dlaczego), aby mieć dostęp do funkcji gry, musisz dodać bibliotekę dll do kolejki monofonicznej, co spowoduje jej umieszczenie na liście
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by loppy00 nie wykrywają edytowanej wartości, ale wykrywają, że załadowano zbiór inny niż gra (dll). Ponieważ musisz być w przestrzeni mono (ktoś mnie poprawi, jeśli się mylę i powiem dlaczego), aby mieć dostęp do funkcji gry, musisz dodać bibliotekę dll do kolejki monofonicznej, co spowoduje jej umieszczenie na liście Z tego co zrozumiałem, wszystkie Cheat Engine Hacks mogą powrócić, jeśli stworzymy narzędzie vs, które zmienia wartości dla nas. Czy masz wiedzę na temat tego, jak możemy to zrobić, czy znasz jakieś miejsce, z którego mogę się uczyć, ponieważ nie jestem dobry w tworzeniu programów z Cheat Engine w studio graficznym?
Reply
#10
Zacytować: Napisał pierwotnie CrazyPlayA Z tego co zrozumiałem, wszystkie Cheat Engine Hacks mogą powrócić, jeśli stworzymy narzędzie vs, które zmienia wartości dla nas. Czy masz wiedzę na temat tego, jak możemy to zrobić, czy znasz jakieś miejsce, z którego mogę się uczyć, ponieważ nie jestem dobry w tworzeniu programów z Cheat Engine w studio graficznym? Jeśli masz przesunięcia i adresy bazowe, jest to łatwe z C ++ Zacytować: Originally Posted by loppy00 Przyjrzałem się temu kilka miesięcy temu, kiedy zaczęli to dodawać. W tym celu dodali także bibliotekę dll. Jeśli rzeczy nie są zmienione, to w zasadzie używają one potoku z nazwą monologu, aby wyszukiwać informacje z przestrzeni mono, sprawdzając załadowane zestawy, które nie są własnymi grami. Możesz to zobaczyć w działaniu przeglądającym źródło CE tutaj Nawet jeśli załadujesz swoje złożenia z pamięci (bez aktualnego obrazu na dysku) nic nie zmieni, ponieważ zespół jest wciąż dodawany do listy załadowanych zestawów mono. Nowa biblioteka DLL, którą mówisz? - Maybeeee możemy zrobić coś z reflexilem w tej bibliotece DLL Czy na pewno jest to plik DLL "Anti-Cheat"?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)