Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drugi AC TABG odpadł
#1
Cześć,   Landfall wpadł na świetny pomysł przeciwko oszustom (po tym jak ich pierwszy AC został zepsuty): użyj jakiegoś 3rd party AC zwanego "equ8". Welp, właśnie rozwaliłem ich anticheat:   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1680 x 1050. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1680 x 1049.     Jak to działa Jak stwierdzono w moim ponowionym postu, dodali nową klasę i nową przestrzeń nazw. Wygląda na to, że działa tak: Wykonaj jakąś czynność, wyślij ją na serwer   Uzyskaj informację zwrotną od serwera (DataReceived), przekaż ją do AC   Jeśli wynik zwracany przez AC nie jest oczekiwany, zamknij aplikację   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1365 x 582.   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1003x524.   Ponadto, AC udaje się zapobiec wstrzykiwaniu jakiegokolwiek kodu, debugowaniu lub odrzucaniu aplikacji (przy użyciu zwykłych technik). ...         Jak go złamać:    Na szczęście nie zapobiega to samodzielnemu ładowaniu zespołów Assembly-CSharp ... Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:   Dodaj nową klasę do zespołu   Utwórz statyczną metodę, która ładuje hack   Zapisz zespół (Plik-> Zapisz moduł)   Wywołaj tę metodę z konstruktora, który gwarantuje, że zostanie wywołany w pewnym momencie (np. Player)   Zapisz ponownie zespół.   Gotowe.       Przykładowa klasa ładująca:     Kod:   używając System; za pomocą Systemu. IO; za pomocą Systemu. Odbicie; public static class MySexyLoader {public static void Load () {if (once) return; Montaż . Załaduj (plik ReadAllBytes (PATH)). GetType ("MyHackNamespace.MyLoaderClass"). GetMethod ("MyInitMethod"). Wywołanie (null, null); once = true; } Prywatny statyczny bool raz; ciąg znaków prywatnych PATH = "P: \\ ath \\ do \\ my \\ hack.dll"; }   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1046 x 478.     Streszczenie: AC jest złym dowcipem, nadal możesz zrobić wszystko, co możesz zrobić wcześniej: ESP   Aimbot   Wszystkie hacki maszynowe (amunicja, autofire itp.)   Wszystkie ruchome hacki (teleport, speedhack itp.)   Wszystkie hacki sieciowe (pozycja podrobów, elementy odbierające, itp.)   Iterowanie podmiotów (graczy, pickupów itp.)     AKTUALIZACJA:   Jak wskazano przez @ weisbrot, możesz także edytować funkcje, które wywołują natywny kod AC:   Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma wymiary 1000x122.     UPDATE2: Edycja funkcji AC wygląda na to, że wkręcamy z uwierzytelnianiem opartym na serwerze.
Reply
#2
Hej, chłopcze, nie mówisz jak pijawka ani nic, ale jaki plik dekompilujesz na zrzucie ekranu powyżej i jaki jest katalog w eksploratorze złożenia? Twoje zdrowie, Jacek
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie Jack1991 Hej, chłopcze, nie mówisz jak pijawka ani nic, ale jaki plik dekompilujesz na zrzucie ekranu powyżej i jaki jest katalog w eksploratorze złożenia? Twoje zdrowie, Jacek Zat wyjaśnił już, jak to zrobił w innym wątku. Oto link: Poradnik dla początkujących na temat hakowania gier Unity btw ... świetny post wysokiej jakości ponownie @ Zat
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by ryano Zat wyjaśnił już, jak to zrobił w innym wątku. Oto link: Poradnik dla początkujących na temat hakowania gier Unity btw ... świetny post wysokiej jakości ponownie @ Zat Twoje zdrowie, O ile nie czytam niepoprawnie, mówi o tworzeniu własnych hacków DLL i wstrzykiwaniu własnych skryptów za pomocą wtryskiwacza. Antycent blokuje to, jak się wydaje, Czy jest możliwe, aby csharp dll zaimportował go bez anticheatu opuszczającego aplikację, czy też będę musiał zrobić nowe oszustwo w ogóle (jak to kiedykolwiek się powiedzie) Jeszcze raz przepraszam za nowe brzmienie to. Wszyscy zaczęli gdzieś, jak sądzę.
Reply
#5
@ Jack1991 To Assembly-CSharp.dll w podkatalogu Data \ Managed @ ryano thx dla kwiatów! @ Weisbrot dobrze, to interesujące podejście, szczerze mówiąc nie pomyślałem o tym lol! Wygląda na to, że Kinda jest nadopiekuńcza. Dodam twoje podejście do PO!
Reply
#6
Wyciągam wszystko w PINFONGJFEM. Edycja: ohh tak OINOCGHKOEL jest łatwiejszy do zrobienia
Reply
#7
Jak zauważył @ Jack1991, edycja funkcji AC może spowodować, że serwery odmówią połączenia. W każdym razie, sprawienie, że zespół załaduje twój własny hack nadal działa bezbłędnie. W tej chwili w grze jest bardzo mało hakerów, co stanowi małe wyzwanie dla tych, którym udało się załadować swoje hacki.
Reply
#8
Jestem bardziej niż prawdopodobnie całkowicie błędny w tym, ale w jaki sposób twoja metoda jest skonfigurowana? https://imgur.com/a/aJAOmUb Wydaje się nie działać dla mnie. Wypróbowałem różne punkty wejścia od inicjalizacji sesji do ustanowienia sesji. Niestety niestety. Pamiętam, kiedy udało mi się wstrzyknąć DLL, wykonano linię, która działała (przed AC): https://imgur.com/a/ozqvsnv Jeśli to pomaga w konfiguracji hack'a
Reply
#9
wow, naprawdę oczekiwałem więcej. cóż, nie zgaduj. dziękuję za te informacje!
Reply
#10
Tak, jesteś całkowicie w błędzie, pozwól mi pomóc: Dodaj nową klasę do zespołu Utwórz statyczną metodę, która ładuje hack Zapisz zespół (Plik-> Zapisz moduł) Wywołaj tę metodę z konstruktora, który gwarantuje, że zostanie wywołany w pewnym momencie (np. Player) Zapisz ponownie zespół. Gotowe. Przykładowa klasa ładująca: Kod: używając System; za pomocą Systemu. IO; za pomocą Systemu. Odbicie; public static class MySexyLoader {public static void Load () {if (once) return; Montaż . Załaduj (plik ReadAllBytes (PATH)). GetType ("MyHackNamespace.MyLoaderClass"). GetMethod ("MyInitMethod"). Wywołanie (null, null); once = true; } Prywatny statyczny bool raz; ciąg znaków prywatnych PATH = "P: \\ ath \\ do \\ my \\ hack.dll"; } Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1046 x 478. Dodam to do OP EDYTOWAĆ: Dodano to do PO, również dodano nagłówki.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)