Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blacklight: Retribution [Informacje o UObject]
#1
To da ci dostęp do wszystkich pionków,       Kod:   klasa UWorld: public UObject {public: BYTE Unknown0 [8]; // 0x3C - 0x44 TArray <ULevel *> Poziomy; // 0x44 - 0x50 BYTE Nieznany1 [652]; // 0x50 - 0x2DC};   Calling convention       Kod:   AFoxPC * FoxPC = reinterpret_cast <AFoxPC *> (Świat -> Poziomy Dane [0] -> Aktorzy Dane [i]);
Reply
#2
Pętlałem obiekty, btw to jest bardziej wydajne, + rep!
Reply
#3
Ładne znalezisko! UWorld jest automatycznie eksportowany przez SDK lub ręcznie odwrócony?
Reply
#4
jest to podklasa UObject (public UObject), dziedziczy po UObject, uważa, że jest częścią SDK. użyj FindObject lub szybkiego wyszukiwania odniesień UWorld da ci wskaźnik do niego, jeśli jest taki w SDK
Reply
#5
Dzięki za udział! Nie mogę tego powiedzieć w SDK. Czas wyrwać Reclass i IDA: P
Reply
#6
ULevel będzie miał Aktora, ponieważ jego rodzicem jest UObject (pamiętaj tylko, że nie wiesz, ale prawie)
Reply
#7
Wiem, że to stary wątek, ale po co robić nowy z tym samym pytaniem? W każdym razie znowu zainteresowałem się BLR i mam problemy ze znalezieniem TArraya w klasie UWorld .... czy ktoś zna sposób na znalezienie offsetu? to jest to, co mam atm: GWorld @ 0x146AF90 Dziękuję Ci!
Reply
#8
Zacytować: Napisał Geecko Wiem, że to stary wątek, ale po co robić nowy z tym samym pytaniem? W każdym razie znowu zainteresowałem się BLR i mam problemy ze znalezieniem TArraya w klasie UWorld .... czy ktoś zna sposób na znalezienie offsetu? to jest to, co mam atm: GWorld @ 0x146AF90 Dziękuję Ci! cpp: ULevel * pLevel = UObject :: FindObject ("Level FoxEntry.TheWorld.PersistentLevel"); przy zmianie lobby / pPC
Reply
#9
@ jesterret: dziękuję za pomoc! naprawiono teraz, to był błąd i dokonałem aktualizacji sdk. tak czy inaczej im odświeżający wskaźnik co 2500ms i działa dobrze
Reply
#10
Erm, jestem totalnym noobem @ _ @ Czy ktoś może wyjaśnić, co to robi i jak mogę skompilować do biblioteki dll i używać go? Próbuję szukać zhackowania ESP i zobaczyłem, że ktoś powiedział, że jest to możliwe dzięki metodzie montażu @ _ @
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)