To da ci dostęp do wszystkich pionków, Kod: klasa UWorld: public UObject {public: BYTE Unknown0 [8]; // 0x3C - 0x44 TArray <ULevel *> Poziomy; // 0x44 - 0x50 BYTE Nieznany1 [652]; // 0x50 - 0x2DC}; Calling convention Kod: AFoxPC * FoxPC = reinterpret_cast <AFoxPC *> (Świat -> Poziomy Dane [0] -> Aktorzy Dane [i]);
Thread Rating:
Blacklight: Retribution [Informacje o UObject]
|
Pętlałem obiekty, btw to jest bardziej wydajne, + rep!
Ładne znalezisko! UWorld jest automatycznie eksportowany przez SDK lub ręcznie odwrócony?
jest to podklasa UObject (public UObject), dziedziczy po UObject, uważa, że jest częścią SDK. użyj FindObject lub szybkiego wyszukiwania odniesień UWorld da ci wskaźnik do niego, jeśli jest taki w SDK
Dzięki za udział! Nie mogę tego powiedzieć w SDK. Czas wyrwać Reclass i IDA: P
ULevel będzie miał Aktora, ponieważ jego rodzicem jest UObject (pamiętaj tylko, że nie wiesz, ale prawie)
Wiem, że to stary wątek, ale po co robić nowy z tym samym pytaniem? W każdym razie znowu zainteresowałem się BLR i mam problemy ze znalezieniem TArraya w klasie UWorld .... czy ktoś zna sposób na znalezienie offsetu? to jest to, co mam atm: GWorld @ 0x146AF90 Dziękuję Ci!
Zacytować: Napisał Geecko Wiem, że to stary wątek, ale po co robić nowy z tym samym pytaniem? W każdym razie znowu zainteresowałem się BLR i mam problemy ze znalezieniem TArraya w klasie UWorld .... czy ktoś zna sposób na znalezienie offsetu? to jest to, co mam atm: GWorld @ 0x146AF90 Dziękuję Ci! cpp: ULevel * pLevel = UObject :: FindObject ("Level FoxEntry.TheWorld.PersistentLevel"); przy zmianie lobby / pPC
@ jesterret: dziękuję za pomoc! naprawiono teraz, to był błąd i dokonałem aktualizacji sdk. tak czy inaczej im odświeżający wskaźnik co 2500ms i działa dobrze
Erm, jestem totalnym noobem @ _ @ Czy ktoś może wyjaśnić, co to robi i jak mogę skompilować do biblioteki dll i używać go? Próbuję szukać zhackowania ESP i zobaczyłem, że ktoś powiedział, że jest to możliwe dzięki metodzie montażu @ _ @
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)