Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem Chams
#1
Cóż, wszystko działa dobrze, ale nie mogę zmusić ich do przejścia przez ściany. Cały gracz jest barwiony nawet z dużej odległości. Ale w zasadzie działają tylko przez pewne ściany i pewne miejsca. Dziwne wiem, daj mi znać, czy mogę podać więcej informacji.         Kod:          HRESULT hRet = oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); if (bChams) {if (g_uiStride == 68) {if ((NumVertices == 69 // Maska Lod 1 || NumVertices == 32 // Maska Lod 2 || NumVertices == 24 // Maska Lod 3 || NumVertices == 12 // Mask Lod 4 || NumVertices == 2123 // Body Lod 1 || NumVertices == 1590 // Body Lod 2 || NumVertices == 852 // Body Lod 3 || NumVertices == 209 // Maska Lod 2 || NumVertices == 259 // Maska Lod 3 || NumVertices == 660 // Maska Lod 4 || NumVertices == 1264 // Maska Lod 4 || NumVertices == 1035 // Body Lod 1 || NumVertices = = 100 // Mask Lod 4 || NumVertices == 31 // Body Lod 1 || NumVertices == 1590 // Body Lod 2 || NumVertices == 837 // Body Lod 2 || NumVertices == 180 // Body Lod 3 || NumVertices == 574 // Body Lod 3 || NumVertices == 560 // Body Lod 4 209 259 660 1035 2123 574 180 837 || NumVertices == 507)) // Body Lod 5 {pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_FILLMODE, D3DFILL_SOLID); pDevice -> SetPixelShader (sa. sPurple); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_FILLMODE, D3DFILL_SOLID); pDevice -> SetPixelShader (sa. sWhite); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); }}
Reply
#2
W której sekcji to było?
Reply
#3
nie tylko w wersjach i źródłach Programowanie> Direct3D
Reply
#4
Najprawdopodobniej dlatego, że gracze nie są renderowani za pewne przeszkody.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by thenoobie Najprawdopodobniej dlatego, że gracze nie są renderowani za pewne przeszkody. więc jak mogę to naprawić w moim kodzie?
Reply
#6
Nie możesz. Chyba że znajdziesz sposób na zwiększenie odległości renderowania. Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić, ale niektóre gry nie będą przesyłać klientowi żadnych danych gracza, chyba że są one pewnie widoczne (tzn. Nie są za grubymi ścianami), w którym to przypadku nie ma rozwiązania.
Reply
#7
Ach, dobrze widzę, a potem chory, wystarczy, że wtedy wyczyści się ściany
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by RAIN MAN Ach, dobrze widzę, a potem chory, wystarczy, że wtedy wyczyści się ściany Jeśli jest to przypadek, w którym gracze nie są renderowani, sprawienie, że ściany będą czyste, da ci dokładnie ten sam problem.
Reply
#9
musisz zgłosić brakujące kroki / liczby / liczby początkowe dla tego loda, gdzie nie możesz ich zobaczyć. crc byłoby lepsze imo.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)