Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak skopiować jedną małą teksturę do drugiej w Direct3D
#1
Cześć 2 wszystkie .. Czy ktoś wie, jak skopiować jedną małą teksturę do innej przez Direct3D. Tworzę własne klasy menu gry, ale po uruchomieniu ten kod powoduje awarie:       Kod:   // Tutaj ładuję teksturę z zasobu D3DXIMAGE_INFO ImageInfo; LPCSTR Resource = MAKEINTRESOURCE (IDR_RCDATA1); HMODULE SrcModule = (HMODULE) oHinstance; D3DXGetImageInfoFromResource (SrcModule, Resource i ImageInfo); D3DXCreateTextureFromResourceEx (this -> Parent -> Parent -> mp_D3Ddev, SrcModule, Resource, this -> Parent -> width - 2, 25, ImageInfo, MipLevels, 0, ImageInfo, Format, D3DPOOL_MANAGED, D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, 0, NULL, NULL , & this -> txBackground); // tutaj gra zawiesza się D3DLOCKED_RECT d3dlr1; this -> txBackground -> LockRect (0, & d3dlr1, 0, 0); WORD * pDst1 = (WORD *) d3dlr1. pBity; to -> txBackground -> UnlockRect (0);   [Auto połączone - 20:33:24 UTC]   Ufff ... Problem był w nazwie zasobu ... _________________________ SOLVED =)
Reply
#2
LPCSTR Resource = MAKEINTRESOURCE (IDR_RCDATA1); <... może być problem, sprawdź to
Reply
#3
Masz rację, problem był w nazwie zasobu ... + rep
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)