Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Najlepsze zasoby, aby nauczyć się podłączyć dx9 do menu?
#1
Zwykle rozumiem rzeczy bez większych trudności, ale przez ostatnie dwa dni utknąłem próbując dowiedzieć się, jak dokładnie powinienem zrobić tworzenie menu dla wewnętrznego cs: go hack (lub domyślam się jakiejkolwiek gry DX9).    Znalazłem kilka przewodników dotyczących zahaczania / obcinania, ale żaden z nich nie wyjaśniał wyraźnie, jak proces ten działa od początku do końca. I w sumie nawet nie wydaje się, że są one istotne, ponieważ z tego co rozumiem, muszę chwycić wskaźnik urządzenia d3d i widziałem kod pływający wokół, który wygląda tak, jakby to dokładnie robił ze zwykłym skanem wzoru funkcjonować.   Chcę tylko nauczyć się i, co ważniejsze, zrozumieć, jak rysować prostokąty w grze DX9. Gdzie mogę znaleźć szczegółowe informacje, które pozwolą mi to zrobić bez podawania kodu innej osoby?
Reply
#2
możesz sprawdzić niektóre funkcje rysowania dx9. może to ci pomoże: https://docs.microsoft.com/pl-pl/win...irect3ddevice9
Reply
#3
Funkcje rysowania dx9 nie są tak naprawdę mylącą częścią. Część, której nie mogę zrozumieć, to w jaki sposób mogę uzyskać urządzenie i po to, aby móc wywoływać te funkcje?
Reply
#4
https://github.com/Rebwicho/rename_m...faces.cpp#L158 następnie przechwytujesz end_scene i możesz używać csgo IDirect3DDevice9 * direct_3d_device9 parametr z tego haka end_scene
Reply
#5
Nie było to tak naprawdę, na co liczyłem, naprawdę chciałem wskazać na pełne wyjaśnienie, jak na przykład, jak znaleźć podpis i jaki jest cel podpięcia EndScene, jeśli już posiadasz wskaźnik urządzenia? Tak jak powiedziałem. Chcę się tego nauczyć. Ostatnią rzeczą, której chcę, jest po prostu skopiowanie czyjegoś kodu bez pełnego zrozumienia, co robi.
Reply
#6
Zacytować: Napisał strobez naprawdę chciałem wskazać na pełne wyjaśnienie, jak na przykład, jak znaleźć podpis przeczytaj pieprzony kod
Reply
#7
Dziękuję, dzięki czemu rzeczy były co najmniej 50% bardziej przejrzyste. Zacytować: Napisał Rebwicho przeczytaj pieprzony kod Tak. Ale w większości przypadków kod, który mnie interesuje, jest ukryty w zbiorze kodu, który jest nieco nieistotny i mylący, gdy próbujesz nauczyć się podstawowej koncepcji. Doceniam to, co udostępniasz. Miałem wrażenie, że takie rzeczy będą ogólnie dobrze udokumentowane.
Reply
#8
Paladins D3D Multihack To. Pobierz kod źródłowy z tej strony. To nie jest hak CSGO, ale ta sama metoda zahaczania (d3d / dx9) działa na CSGO i wielu innych grach. Zignoruj też wszystkie kody, ponieważ one nie działają na wszystkich (zupełnie inna gra). Sprawdź kod i spróbuj zrozumieć, co robi. Spróbuj przepisać całą rzecz na własny kod, a po drodze naucz się kilku rzeczy. wskazówki: potrzebujesz tylko EndScene_hook i Reset_hook, aby uzyskać podstawowe działanie, nic więcej.
Reply
#9
Zacytować: Napisał strobez Nie było to tak naprawdę, na co liczyłem, naprawdę chciałem wskazać na pełne wyjaśnienie, jak na przykład, jak znaleźć podpis i jaki jest cel podpięcia EndScene, jeśli już posiadasz wskaźnik urządzenia? możesz zrobić: napisz mały program, który tworzy fałszywe urządzenie i drukuje offset IDirect3DDevice9 :: Present w pliku d3dx9.dll dołącz do gry debugger i użyj tego offsetu, aby znaleźć adres IDirect3DDevice9 :: Present i przełam go kiedy wywoływany jest punkt przerwania, możesz przejrzeć stos wywołań, aby zobaczyć wszystkie funkcje, które prowadzą do połączenia, czyli tam, gdzie możesz znaleźć struktury, które zawierają wskaźnik do urządzenia.
Reply
#10
Zacytować: Napisał strobez Widziałem, jak ludzie wykonują tę pracę tylko z hakiem końcowym, dlaczego to nie zadziała? Mam trochę obecnego kodu, który moim zdaniem powinien działać, ale po prostu nie jest Dlaczego to nie zadziałało? możesz podłączyć każdą z tych funkcji, ale nie ma powodu, aby obrażać się przy vtable. możesz po prostu zastąpić wskaźnik vtable, aby go podłączyć.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)