Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wolfteam [Aeria]
#1
Po tym, jak kazano mi powstrzymać wszystkich moich fanów z Wolfteam Aeria, pomyślałem, że opublikuję to, czego używam do innych ... ponieważ nie mogę.   tutaj jest dokładna dokumentacja, którą zrobiłem (<5 minut).       Zacytować:       Dokumentacja Wolfteam 4.8.2012       http://screensnapr.com/e/LlQpYa.jpg     LTClient = DS: [34400C04] = (WolfTeam.bin + 0064CC80)     RunConsoleString = LTClient + 204     PlayerInfo + 14 = IsDead         Więc możesz z tego wyciągnąć: LTClient = 0x64CC80.       Kod:      void RunConsoleString (char * szString) {__asm {push szString mov eax, [0x64CE84] call eax add esp, 0x04}}   (lub używając definicji funkcji)   kawałek playerinfo:       Kod:   klasa PI {char _unk [13]; bool isDead; };
Reply
#2
Twoja gunna przychodzi tutaj z pochopnymi słowami @DeadLineHF, nie rób tego! odejść od przycisku post! SIR, JA GUNNA MUSI ZAPRASZAM, ABY CALM DOWN.
Reply
#3
dramat dużo?
Reply
#4
Lol, doszedłem do wniosku, że będę się dobrze bawić BTW, czy ronald Mcdonald je dziecko w swoim awatarem?
Reply
#5
Ronald je rękę, ręka jest bardziej konkretna
Reply
#6
Lol rękę.
Reply
#7
Zniszczyłeś mój projekt QQ Nadal mam mnóstwo rzeczy do roboty, jak przypuszczam.
Reply
#8
Kod: class WeaponInfo {public: char _0x0000 [4]; DWORD ShotsPerClip; // 0x0004 char _0x0008 [336]; DWORD AIFireSndRadius; // 0x0158 char _0x015C [36]; Zakres DWORD; // 0x0180 char _0x0184 [68]; DWORD InfiniteAmmo; // 0x01C8 char _0x01CC [4]; DWORD IsAmmo; // 0x01D0 char _0x01D4 [4]; DWORD WeaponSndRadius; // 0x01D8 char _0x01DC [20]; DWORD EnvironmentMap; // 0x01F0 char _0x01F4 [4]; DWORD UseUWMuzzleFX; // 0x01F8 char _0x01FC [96]; DWORD FireSndRadius; // 0x025C char _0x0260 [8]; DWORD MinPerturb; // 0x0268 char _0x026C [68]; Wektory DWORDPerRound; // 0x02B0 char _0x02B4 [12]; DWORD MaxPerturb; // 0x02C0 char _0x02C4 [112]; }; // Rozmiar = 0x0334
Reply
#9
czy to ten sam silnik co CA? może możemy sprawdzić sekcję UC dla odniesienia czy wolfteam używa GG jako AC?
Reply
#10
Oryginał stworzony nie wymaga anticheatu. Wersja Aeria używa GG.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)