Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DrawIndexedPrimitive do nowego rendertarget.
#1
Chcę przechwycić model, który jest rysowany, powiedzmy na przykład gracza i przekonaj go do renderowania na osobnym rendertarget. Teoretycznie brzmi to prosto, utwórz nowy cel renderowania, ustaw cel renderowania, wywołaj oryginalny DIP, ustaw stary cel renderowania. Ale to nie działa ...   Psuedo za to, co robię:       Kod:   Dip () {if (isPlayer) {setRenderTarget (newRenderTarget); oDip (); setRenderTarget (oldRenderTarget); }}   Oto moje dotychczasowe doświadczenie.   Podłączyłem DIP i ustaliłem, czy bieżący rendering jest częścią odtwarzacza, jeśli tak jest, to wykonuję powyższą metodę, ale mój niestandardowy cel renderowania nie pozwala na renderowanie odtwarzacza.   Cel renderowania jest po prostu czarny i ma bardzo mały rozmiar, co oznacza, że pozornie żadne piksele nie zostały nawet zmienione. Potwierdziłem to poprzez narysowanie tekstury celu renderowania na ekranie i zapisanie powierzchni do pliku.   Mam dość doświadczenie z D3D i pracowałem z rendertargets wcześniej, więc jestem pewien, że nie ma w tym nic złego.   Podejmij myśl, że być może DIP nie jest używany do renderowania gracza, powracając bez wywoływania oryginalnego DIP, gracze nie są wylosowani, zacementowują, że gracze są narysowani w DIP lub funkcji podrzędnej.     Kilka pomysłów, które mam:   Czy może to być problem zbuffera? DIP nie kopiuje bezpośrednio na backbuffera, tak jak ja? Problem z oświetleniem z moim celem renderowania? Może model nie ma jasności (tylko teoria)       EDYTUJ ZAMKNIĘTE: Najwyraźniej nie udało się poprawnie utworzyć celu renderowania.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)