Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HealthBar ESP Source.
#1
Opracowany w środowisku Direct3D 9.   Nie dostarczy mojej funkcji Box, ponieważ zakładam, że masz to sam ..     Opis kodu: Pasek zdrowia z tłem, pasek obniża się, a kolor zmienia się (z czerwonego na zielony), gdy zdrowie maleje.     Kod:   / * -Healthbar: Narysuj prostokątny pasek zdrowia w danej pozycji, pasek maleje i zmienia kolor (zielony-czerwony), gdy zdrowie spada * HealthBar Parametry: ** x = Pozioma pozycja paska zdrowia ** y = Pozycja w pionie healthbar UWAGA: wymiary: 100px, 12px LUB 100px, 10px; weź je pod uwagę ** Health = wartość, którą będzie embarować pasek zdrowia (np. @ 50 health, pasek będzie w połowie drogi) * / void Healthbar (float x, float y, float Health) {float Red = 255 - (Health * 2,55); float Green = Health * 2,55; if (Health> 0) {Box (x - 1, y - 1, 102, 12, D3DCOLOR_ARGB (255, 20, 20, 20)); // tło + obramowanie // Pole (x, y, 100,10, D3DCOLOR_ARGB (255, 20, 20, 20)); // tło bez ramki Ramka (x, y, Zdrowie, 10, D3DCOLOR_ARGB (255, Czerwony, Zielony, 0)); //Pasek życia } }   Przykład funkcji skrzynki:     Kod:   Box (X, Y, W, H, Kolor DWORD);   To, z czego korzystam osobiście, jest oparte na tym, ale rozszerzyłem go, więc ma szerszy zakres opcji.
Reply
#2
publikując takie rzeczy, dołącz krótki nagłówek nad swoją funkcją, wyjaśnienie zmiennych wejściowych i wprowadzenie limitów em. f.e .: Kod: / * Pasek kondycji: narysuj kolorowany pasek zdrowia w określonej pozycji -x, y: górne lewe współrzędne paska zdrowia. (szerokość: 100px, wysokość: 12px) -Health:% zdrowia wyświetlany na pasku zdrowia, min. 0 maks. 100 * /
Reply
#3
dodano opis
Reply
#4
Dobra robota
Reply
#5
Szkoda. Zostało to opublikowane już kilka razy. W każdym razie, jeśli znasz ESP, na pewno teraz paski zdrowia Anyways, + REP za pomoc dla początkujących
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)