Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z kompilacją ....
#1
Cześć, robię proste chamy ... ale za każdym razem, gdy próbuję to zbudować, robię te dwa błędy:       Kod:   1> główny. obj: błąd LNK2001: nierozwiązany symbol zewnętrzny _D3DXCreate Line @ 8 1> main. obj: błąd LNK2001: nierozwiązany symbol zewnętrzny _D3DXCreateFontA @ 48   Chodzi o to, że mam te:     Kod:   #include <d3d9.h> #include <d3dx9.h> #pragma comment (lib, "d3d9.lib") #pragma comment (lib, "d3dx9.lib")   Połączyłem te dwa katalogi libs, a nawet dodałem je w folderze plików źródłowych.   Ale jakoś nie chce pracować, próbowałem wszystkiego i używam visual studio 2012   Wszelkie sugestie?
Reply
#2
jak widać w irc Zacytować: [2058.06] <& learn_more> ustaw wyjście linkera na verbose [2058.24] <& learn_more> to spamuje konsolę, wkleja ją do porządnego edytora i sprawdza, czy ładuje się d3dx9
Reply
#3
wygląda na to, że nie ustawiłeś dodatkowych katalogów include i linker input (upewnij się, że jest to odpowiednia konfiguracja) upewnij się także, że włączasz je za pomocą pragma, zanim zostaną użyte.
Reply
#4
Zacytować: Napisał Lamleial wygląda na to, że nie ustawiłeś dodatkowych katalogów włączeń i katalogów linków upewnij się także, że włączasz je za pomocą pragma, zanim zostaną użyte. Właśnie dodałem katalog lib w "Dodatkowe katalogi biblioteczne" w ustawieniu linkera i nic = / I tak, mam je na górze pliku cpp: Kod: #include #include #include #include #include #pragma comment (lib, "d3d9.lib") #pragma comment (lib, "d3dx9.lib") EDYTOWAĆ: Lamleial uprzejmie pomógł mi w TV i zdał sobie sprawę, że nie dodałem odpowiedniego folderu zawierającego biblioteki na ustawieniach linkera. Rozwiązany i zamknięty
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)