Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brak zakresu
#1
Cześć. Próbuję oszukiwać No Scope. Znajduję rurkę z teksturą (kolor żółty) i jak usunąć inną przezroczystą?
Reply
#2
Nie jestem pewien, ale jeśli haczysz DIP, po prostu nie narysuj go, jeśli wierzchołki ciągów itp. Są równe zakresowi, które powracają w haku.
Reply
#3
D3D_OK ??
Reply
#4
D3D. Czyli z olly wyłączę sprite'ową tubkę do rysowania?
Reply
#5
Dlaczego używasz rejestratora modelu, jeśli nie wiesz, co z nim zrobić? Tak czy inaczej W zanurzeniu If (model rec) { D3D_OK; } Lub ustaw teksturę na 0
Reply
#6
Używam rejestratora modelu, ponieważ szukam rurki zakresu wartości Kod: W dip If (model rec) {D3D_OK; } Nie rozumiem cię
Reply
#7
Umieść to w swoim upadzie Jeśli (NumVert == 285 && PrimCount == 320)
Reply
#8
- Myślę, że shader sprawi, że to coś stanie się przezroczyste. - Tylko porady, ponieważ używam shadera do usuwania Flash / Smoke and Scope. Dzięki.
Reply
#9
#define Scope (NumVert == 285 && PrimCount == 320) Kod: if (bScope) {if (Zakres) {D3D_OK; }} Nie działaj Musivian, Jak to robisz?
Reply
#10
Zacytować: Napisał forzaGli co to za miarka? I noob // Lol, Zakres może być czymkolwiek, o ile go nie zdefiniowałeś. EDYTOWAĆ: Och ... chodziło ci o Scope'a w ogóle ^^ Cóż, przetłumacz angielskie słowo scope na swój język, a poznasz odpowiedź.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)