Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zrób zrzut ekranu pełnoekranowej aplikacji DirectX
Cześć!   Postanowiłem opracować "zaawansowane narzędzie do zrzutów ekranu" (w języku C #) i mam problem z zrobieniem zrzutu ekranu z pełnoekranowej aplikacji DirectX: zawsze otrzymuję czarny zrzut ekranu. Działa to jednak świetnie, jeśli aplikacja działa w trybie "okienkowym" lub "okienkowym bez granic". Ostatnie 3 dni spędziłem na wyszukiwaniu w Google i próbowaniu wielu kodów, ale nie mogę znaleźć rozwiązania.   Jestem dobrym programistą C #, ale nie wiem w ogóle jak działa DirectX ... Domyślam się, że to jest problem.     Oto kod (używa SlimDX: http://slimdx.org):     Kod:   public static class Direct3DCapture {private static SlimDX. Direct3D9. Direct3D _direct3D9 = nowy SlimDX. Direct3D9. Direct3D (); prywatny statyczny słownik <IntPtr, SlimDX. Direct3D9. Urządzenie> _direct3DDeviceCache = new Dictionary <IntPtr, SlimDX. Direct3D9. Urządzenie> (); /// <summary> /// Przechwytuj cały obszar klienta okna /// </ summary> /// <nazwa parametru = "hWnd"> </ param> /// <zwraca> </ zwraca> publiczny static Bitmap CaptureWindow (IntPtr hWnd) {return CaptureRegionDirect3D (hWnd, NativeMethods. GetAbsoluteClientRect (hWnd)); } /// <summary> /// Przechwytuj region ekranu używając Direct3D /// </ summary> /// <nazwa parametru = "uchwyt"> Uchwyt okna </ param> /// <param name = "region"> Region do przechwytywania (na współrzędnych ekranu) </ param> /// <zwraca> Mapa bitowa zawierająca przechwycony region, należy to odpowiednio usunąć po zakończeniu </ powrot> publicznej statycznej Bitmapy CaptureRegionDirect3D (Uchwyt IntPtr, region Rectangle) {IntPtr hWnd = uchwyt; Bitmap bitmap = null; // Obsługujemy tylko główną kartę graficzną dla trybu Direct3D SlimDX. Direct3D9. AdapterInformation adapterInfo = _direct3D9. Adaptery. DefaultAdapter; SlimDX. Direct3D9. Urządzenie urządzenia; #region Uzyskaj urządzenie Direct3D // Odzyskaj istniejące urządzenie Direct3D,