Udoskonalony model COD4 rec V1. 95-98% - Brakujące części ciała -Brak mieszania z innymi obiektami Dodano również hack do ściany z mieszaniem i przejrzystości, jeśli chcesz. Kredyty: Uc assorted. Models.h Kod: #define D3D_RELEASE (D3D_PTR) if (D3D_PTR) {D3D_PTR -> Release (); D3D_PTR = NULL; } #Define Opforces (Opfor_Assualt || Opfor_SpecOps || Opfor_Gunner || \ Opfor_Demolition || Opfor_Sniper) #define MarineSas (MarineSas1_Assault) | MarineSas1_SpecOps || MarineSas1_Gunner || \ MarineSas1_Demolition || Marine_Sniper) #define Spetznas (Spetznas_Assault || Spetznas_SpecOps || Spetznas_Gunner || \ Spetznas_Demolition || Spetznas_Sniper || Spetznas_Sniper2) #define Sas (Sas_Assault || Sas_SpecOps || Sas_Gunner || Sas_Demo || \ Sas_Sniper1 || Sas_Sniper2) #define Opfor_Assualt \ ((NumVertices == 776 && PrimitiveCount == 1212) | | \ (NumVertices == 440 && PrimitiveCount == 616) || \ (NumVertices == 1252 && PrimitiveCount == 1160) || \ (NumVertices == 470 && PrimitiveCount == 352) || \ (NumVertices == 202
Thread Rating:
Udoskonalony model COD4 rec V1
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)