Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Udoskonalony model COD4 rec V1
#1
Udoskonalony model COD4 rec V1. 95-98% - Brakujące części ciała -Brak mieszania z innymi obiektami   Dodano również hack do ściany z mieszaniem i przejrzystości, jeśli chcesz.   Kredyty: Uc assorted.   Models.h     Kod:   #define D3D_RELEASE (D3D_PTR) if (D3D_PTR) {D3D_PTR -> Release (); D3D_PTR = NULL; } #Define Opforces (Opfor_Assualt || Opfor_SpecOps || Opfor_Gunner || \ Opfor_Demolition || Opfor_Sniper) #define MarineSas (MarineSas1_Assault) | MarineSas1_SpecOps || MarineSas1_Gunner || \ MarineSas1_Demolition || Marine_Sniper) #define Spetznas (Spetznas_Assault || Spetznas_SpecOps || Spetznas_Gunner || \ Spetznas_Demolition || Spetznas_Sniper || Spetznas_Sniper2) #define Sas (Sas_Assault || Sas_SpecOps || Sas_Gunner || Sas_Demo || \ Sas_Sniper1 || Sas_Sniper2) #define Opfor_Assualt \ ((NumVertices == 776 && PrimitiveCount == 1212) | | \ (NumVertices == 440 && PrimitiveCount == 616) || \ (NumVertices == 1252 && PrimitiveCount == 1160) || \ (NumVertices == 470 && PrimitiveCount == 352) || \ (NumVertices == 202
Reply
#2
Sniper i heli wyglądają świetnie. EDYCJA: Czy ten post nie powinien być w Sekcji CoD4?
Reply
#3
Gracze delikatnie przenikają do ścian. Nie mówię, że przezroczystość nie jest podsłuchiwana. -.-
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)