Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z D3D ESP
#1
SpecialForce / SoldierFront DFI ESP - YouTube </a>? Fs = 1 "frameborder =" 0 "allowfullscreen =" true ">     SpecialForce / SoldierFront DFI ESP - YouTube   Oto mój kod:     Kod:   D3DXVECTOR3 wektor_2d, wektor_3d; D3DXMATRIX view_matrix, proj_matrix, world_matrix; D3DVIEWPORT9 d3dvp; pDevice -> GetTransform (D3DTS_VIEW i view_matrix); // urządzenie to twoje urządzenie D3D .. pDevice -> GetTransform (D3DTS_PROJECTION i proj_matrix); pDevice -> GetTransform (D3DTS_WORLD i world_matrix); pDevice -> GetViewport (& d3dvp); D3DXVec3Project (& wektora_2d, & wektora_3d, & d3dvp, & proj_matrix, & view_matrix, i world_matrix); D3DXVec3Unproject (& wektora_3d, & wektora_2d, & d3dvp, & proj_matrix, & view_matrix, i world_matrix); if (cel) {DrawString (wektor_2d. x, wektor_2d. y, kolor, "LoL"); }   im przy użyciu STRIFE Logger
Reply
#2
Kod: if (target) {DrawString (wektor_2d. x - 10, wektor_2d. y - 30, kolor, "LoL"); } Nie wiem, czy to zadziała, ale używam tego. Nie ma problemu.
Reply
#3
twoje zaginięcie z z sprawdź, czy to nie jest twój cel (nie problem) zaloguj wszystkie macierze i rzutnie, bo tak wygląda problem również nie potrzebujesz projektu, po prostu podaj wektor 3d tożsamości
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)