Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Informacje o oszustwie
#1
po prostu tworząc ten wątek, dzięki czemu możesz podzielić się informacjami na temat anty cheatów, jeśli chcesz, oto co znalazłem:     Nie hakowanie powiązane: -W lobby noob, jeśli zdobędziesz 10+ wygranej, otrzymasz zakaz / rozłącz 5-20 minut później, co zamienia się w bana za kilka godzin     Wewnętrzny: -GetAsyncKeyState (śledzenie zdarzeń) -FindWindow -Hooking (Objazdy), nie testowane hookowanie VMT -Rendering / Metoda rysowania -IMGUI (?) - niepotwierdzone     [!] jeśli twoja gra ma losowe awarie, twój renderer został wykryty [!]     Zewnętrzne: -FindWindow -TopMost overlay (?) - niepotwierdzony   wszystko, co mam do tej pory. nie krępuj się dodać więcej
Reply
#2
Miły jeden koleś. To informacje, które musimy zebrać.
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie majorupdates69 Nie hakowanie powiązane: -W lobby noob, jeśli zdobędziesz 10+ wygranej, otrzymasz zakaz / rozłącz 5-20 minut później, co zamienia się w bana za kilka godzin więc teoretycznie, jeśli utworzę nowe konto H1Z1 na świeżym komputerze i zdobędę 15 zabójstw w pierwszej grze i zdobędę wygraną bez oszukiwania, otrzymam bana?
Reply
#4
Używanie którejkolwiek z wymienionych rzeczy spowoduje, że zostaniesz zbanowany? Nie mówię też, że to nieprawda, ale 10 zabójstw wydaje się dziwne, ale nie wątpiłbym, że dodadzą, ale czy mógłbyś to rozwinąć, ponieważ wydaje się, że cała baza graczy zostanie zbanowana.
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie DaRkWoRlD1337 więc teoretycznie, jeśli utworzę nowe konto H1Z1 na świeżym komputerze i zdobędę 15 zabójstw w pierwszej grze i zdobędę wygraną bez oszukiwania, otrzymam bana? Może to być stosunek oparty na stosunku headshot, ale myślę też o innych proporcjach. Ale tak, niektórzy legalni gracze zostali zbanowani w przeszłości bez powodu. W ten sposób wiedziałem, że mogę zostać unbanned.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by ca1nes Używanie którejkolwiek z wymienionych rzeczy spowoduje, że zostaniesz zbanowany? Nie mówię też, że to nieprawda, ale 10 zabójstw wydaje się dziwne, ale nie wątpiłbym, że dodadzą, ale czy mógłbyś to rozwinąć, ponieważ wydaje się, że cała baza graczy zostanie zbanowana. Zacytować: Napisał pierwotnie DaRkWoRlD1337 więc teoretycznie, jeśli utworzę nowe konto H1Z1 na świeżym komputerze i zdobędę 15 zabójstw w pierwszej grze i zdobędę wygraną bez oszukiwania, otrzymam bana? Tylko w noobowych lobby to chyba anty-smurf i anty-cheat. Czytałem też na reddit, nie wiem, czy to prawda, ale z testów otrzymałem maksymalnie 5 zabójstw i nic mi nie jest. Jeśli utworzę nowe konto i zdobędę 10, rozłączę się podczas spadochroniarstwa. Musisz wygrać tę grę Testowałem całe to gówno przez wiele tygodni, od kiedy został po raz pierwszy umieszczony na serwerze testowym. Jestem w 99% pewien, że to jest rzecz. Ponadto, @ DaRkWoRlD1337, czy mógłbyś mi powiedzieć, w jaki sposób znalazłeś prędkość wypłynięcia (z postu wykonanego około feb), czy też był to tylko szacunek? ty
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie majorupdates69 po prostu tworząc ten wątek, dzięki czemu możesz podzielić się informacjami na temat anty cheatów, jeśli chcesz, oto co znalazłem: Nie hakowanie powiązane: -W lobby noob, jeśli zdobędziesz 10+ wygranej, otrzymasz zakaz / rozłącz 5-20 minut później, co zamienia się w bana za kilka godzin Wewnętrzny: -GetAsyncKeyState (śledzenie zdarzeń) -FindWindow -Hooking (Objazdy), nie testowane hookowanie VMT -Rendering / Metoda rysowania -IMGUI (?) - niepotwierdzone [!] jeśli twoja gra ma losowe awarie, twój renderer został wykryty [!] Zewnętrzne: -FindWindow -TopMost overlay (?) - niepotwierdzony wszystko, co mam do tej pory. nie krępuj się dodać więcej Przyzwyczajenie VMT wydaje się również dt. IMGUI nadal jest w porządku
Reply
#8
Czy alternatywa dla FindWindow?
Reply
#9
Zacytować: Napisał pierwotnie majorupdates69 Czy nie robi się wolniej na dalszą odległość? Mam swoją prędkość od tego: https://www.youtube.com/watch?v=0YLgkqGdXnc Jednak jeśli masz rację: Kod: if (entity_distance> 160.0f) {return 150.0f; } else {return (310.0f - entity_distance); // AR-15 i AK-47, 160 max dist. } Doskonała prędkość. Tak, więc musisz wziąć średnią prędkość z dystansu więc musimy znać przyspieszenie kuli
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)