Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szybkie oszustwo
#1
cóż, chciałem opublikować w temacie "Jak używać tych cheatów jak finał - renegad 2 i ami bot", ale kiedy Cyberpunk zamknął go 5 minut przed napisaniem, robię nowy wątek   chodzi o to:     Zacytować:       hmm, mam pomysł, czy możesz umieścić cheata w folderze danych, podczas gdy gra się ładuje, a następnie wziąć to prosto za pomocą mojego automatycznego oszukiwania, kiedy załadowany, b4 rengay rozpoznał ... ???         Cholera Xeonteam ... jesteś dobry ... to naprawdę fajny pomysł .... ale jak szybko jest rengay? a w tym okresie renegat odczytuje Obiekty (może umieścić go w Always.dbs) ale jestem zbanowany na renguard .... nie mogę się połączyć .... nie mogę tego przetestować ... ale jeden inny problem .... mam czas ładowania 25 sekund .... inni ludzie mają jak 5 sekund ale najpierw potrzebujemy is = Kiedy renegat skończy czytać obiekty. (Brzmi to dziwnie: Kiedy ładuję mam 3 okresy 1 - Począwszy ... czekać ..... porusza się trochę ... czekać ... 15% 2 - czekaj .... czekaj ... czekaj ... ruchy ... czekaj ... czekaj ..... czekaj ... 15% 3 - Poczekaj .... Ruchy ....... zakończone 70% Myślę Kropka 1 = Odczytuje zawsze.dbs (ludzie, którzy nie wiedzą, Strings.tdb, OBJECTS.ddb i jakiś inny plik tam umieścił) 2 = Czytanie Always.dat (ludzi, którzy nie wiedzą, co to jest, to mózg od renegata ... każda Skóra, w3d, dźwięk, umieściła tam) 3 = Czytanie drugiego jak ... dodane skórki, w3d, obiekty.   co o tym sądzisz?   (titel brzmi dziwnie, ale nie teraz, teraz coś innego) przepraszam
Reply
#2
Nie możesz. Nawet jeśli robisz to w 0.1 MS (umieszczasz kody w folderze danych i wycofujesz), RenGuard nadal będzie je rozpoznawał, ponieważ uruchamia się w zdarzeniu System, gdy coś dzieje się z plikami w folderze danych ... więc jeśli zrobisz to super szybko nawet nie zauważalne przez ludzi ... Zdarzenie File nadal będzie rejestrowane w Zdarzeniach systemowych Windows, a RG prawdopodobnie go zobaczy. * Edytować * Btw objects.ddb i inne pliki są ładowane tak jak 1 sekunda po pojawieniu się ekranu ładowania (przynajmniej w przypadku nowoczesnych komputerów). Ponieważ kiedy czasami wprowadzam obiekty.ddb do późna podczas robienia Quick Bypass 0 Buck Trick, gdy go znalazłem i ładowanie rozpoczęło się sekundę lub trochę wcześniej ... to by się nie udało, ponieważ normalne obiekty.ddb byłyby już załadowany.
Reply
#3
oke ... ale zdarza się, że kiedy kładziesz oszukarza w renguard, to bardzo późno ... ale czy to naprawiono? coś innego ... jeśli umieścisz kod w miejscu, w którym znajduje się plik? czy to jest rejestr?
Reply
#4
Nawet jeśli to faktycznie działa ... Wiesz, ludzie z Rengay naprawili to tak, jak naprawili praktycznie wszystko w przeszłości. Teraz, jeśli znalazłeś coś, co działało. Nie sugerowałbym tego otwarciem, ponieważ ludzie z Rengay zawsze sprawdzają tutaj ... Sugerowałbym, żeby wypuszczać go tylko do godnych zaufania ludzi. Moje 2 centy = /
Reply
#5
Tak czy inaczej, nie ma sposobu na obejście tego.
Reply
#6
cholera, nie jest możliwe .... @ touros .... tak wiem, że sprawdzają to forum .... ale jeśli znam to na 200% na pewno ... mam e-maile cyberpunks ... więc on będzie pierwszy, który ma i zna to .. (gdybym miał coś takiego) ... ale to było coś, co powiedział Xeon ... i chciałem to sprawdzić
Reply
#7
spróbuj, nie jestem pewien, czy to zadziała, ale może ...
Reply
#8
nie ... myślę, że to niemożliwe ... bo to, co powiedział Cyberpunk ... będzie działać w rengay 1,00 lub 1,01, ale nie w tej wersji .. i musimy wiedzieć, kiedy obiekty są załadowane .. ale to jest Niezła próba... ale czekaj ... co myślisz o zamrożeniu w jakiś sposób systemu? więc system nie zauważy obiektów
Reply
#9
W jaki sposób renegat może zauważyć, że istnieje obiekt objects.ddb? Jeśli zamrozisz system i usuniesz plik ... RenGuard go nie wykryje .. ale też nie Renegade. To jest bezużyteczne.
Reply
#10
lol .... tak głupio mnie ... ale mógłbyś zamrozić tylko okna nie renegata ... mam czasami, że Mój komputer zawiesza się ... i nie reaguje ale po tym to po prostu trwa
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)