Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błędy uniwersalnej zewnętrznej bazy linkera
#1
Nie jestem pewien, skąd one pochodzą. Przyjrzałem się, gdzie zostały użyte funkcje i nie ma błędów.       Kod:   D3DXCreateFont (p_Device, 18, 0, 0, 0, false, DEFAULT_CHARSET, OUT_CHARACTER_PRECIS, DEFAULT_QUALITY, DEFAULT_PITCH, "Calibri", i p_FontSmall); D3DXCreateLine (p_Device, & p_Line); if (FAILED (Direct3DCreate9Ex (D3D_SDK_VERSION, & p_Object))) exit (1);   Oto błędy: https://i.imgur.com/x7rRftH.png   Edycja: używam wszystkiego z SDK i żadnych niestandardowych bibliotek / nagłówków. Nie wiesz, dlaczego nie pracowaliby, gdyby nie użył jakiegoś dodatkowego paramu?
Reply
#2
masz plik nagłówkowy z deklaracją dla tych 3 funkcji, ale brakuje ci definicji. funkcje te pochodzą z d3dx9.lib. spróbuj połączyć to. lub może D3D9.lib. postępuj zgodnie ze wskazówkami dowolnego api, z którego korzystasz. np. jeśli używasz directx, przejdź do dokumentacji z Microsoft
Reply
#3
@ abigail95 Direct3DCreate9Ex nie jest częścią biblioteki d3dx. @ bzm Najpierw zacznij od czegoś łatwiejszego. Jeśli chcesz to naprawić samodzielnie, możesz dowiedzieć się o swoim środowisku programistycznym ...
Reply
#4
Dla każdego, kto przenosi stary projekt do nowej wersji visual studio. Polecam tylko przepisanie go od nowa i ponowienie załączników / bibliotek. Ponieważ skończyło się na kompilacji.
Reply
#5
@ DEADspy może być poprawny, błąd nierozwiązany ma tendencję do pokazywania, czy kompilacja czegoś i wybrałeś złe środowisko uruchomieniowe "/ MT lub / MD" // środowisko programistyczne
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)