Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problem w wallhack
#1
Miałem problem na ścianie. kiedy włączam zielony Chams w grze, cały ekran staje się zielony, bo co? Co może pomóc w rozwiązaniu mojego problemu?
Reply
#2
Zacytować: Napisał Hamdan Miałem problem na ścianie. kiedy włączam zielony Chams w grze, cały ekran staje się zielony, bo co? Co może pomóc w rozwiązaniu mojego problemu? opublikuj swój kod, abyśmy mogli Ci pomóc ...
Reply
#3
To jest kod źródłowy: if (krok == 44) { pDevice-> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); pDevice-> SetRenderState (D3DRS_ZFUNC, D3DCMP_NEVER); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); pDevice-> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_TRUE); pDevice-> SetRenderState (D3DRS_ZFUNC, D3DCMP_LESSEQUAL); } Którego ktoś może pomóc?
Reply
#4
Zgaduję; jeśli krok == 44 to ... else setRenderState = ... FILL_SOLID ... Sprawdź renderstates na MSDN, to samo rozwiązanie można było znaleźć przez wyszukiwanie.
Reply
#5
Zacytować: Napisał Hamdan To jest kod źródłowy: if (krok == 44) { pDevice-> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); pDevice-> SetRenderState (D3DRS_ZFUNC, D3DCMP_NEVER); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); pDevice-> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_TRUE); pDevice-> SetRenderState (D3DRS_ZFUNC, D3DCMP_LESSEQUAL); } Którego ktoś może pomóc? To nie Chams, ... Ten Nagi Wallhack Spróbuj tego Kod: if (Stride == 44) {pDevice -> SetTexture (0, texGreen); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZFUNC, D3DCMP_NEVER); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); pDevice -> SetTexture (0, texRed); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_TRUE); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZFUNC, D3DCMP_LESSEQUAL); }
Reply
#6
Zacytować: Napisał trismund To nie Chams, ... Ten Nagi Wallhack Spróbuj tego Kod: if (Stride == 44) {pDevice -> SetTexture (0, texGreen); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZFUNC, D3DCMP_NEVER); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); pDevice -> SetTexture (0, texRed); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_TRUE); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZFUNC, D3DCMP_LESSEQUAL); } dzięki, że cały problem się skończył. Czy ktoś wie, jak znaleźć w grze numert, primcount i krok?
Reply
#7
Zacytować: Napisał Hamdan dzięki, że cały problem się skończył. Czy ktoś wie, jak znaleźć w grze numert, primcount i krok? Zrób logger. Za każdym razem, gdy naciśniesz przycisk, pojawi się on jeden (krok lub coś, czego potrzebujesz) i jeśli dostaniesz dobre trafienie, to twój krok!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)