Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zidentyfikuj interfejs użytkownika narysowany w aplikacji
#11
Zacytować: Napisał Cre3per Tak to jest. Nie jest to jednak zbyt duży problem. RoverTurbo dokonał wpisu na wiki DirectX o VTable Hooking. Jest to łatwiejsze niż się wydaje, kiedy się przyzwyczaiłeś Zrobiłem średnie podpięcie funkcji i uzyskałem prawidłowy rodzaj metod rysowania, ale muszę zidentyfikować jako konkretną instancję ID3D11PixelShader. Czy są jakieś atrybuty, które czynią moduł cieniujący pikseli unikatowym, abym mógł (raz zidentyfikowany podczas jednego środowiska wykonawczego) zidentyfikować go podczas dowolnego środowiska wykonawczego (jak jego rzeczywisty rozmiar kodu)? EDYCJA :: Potrafię zidentyfikować poprawną instancję cieniowania pikseli w oknie debugowania, ale nie w żadnym środowisku wykonawczym.
Reply
#12
Zacytować: Napisał Choi Jeong Zrobiłem średnie podpięcie funkcji i uzyskałem prawidłowy rodzaj metod rysowania, ale muszę zidentyfikować jako konkretną instancję ID3D11PixelShader. Czy są jakieś atrybuty, które czynią moduł cieniujący pikseli unikatowym, abym mógł (raz zidentyfikowany podczas jednego środowiska wykonawczego) zidentyfikować go podczas dowolnego środowiska wykonawczego (jak jego rzeczywisty rozmiar kodu)? EDYCJA :: Potrafię zidentyfikować poprawną instancję cieniowania pikseli w oknie debugowania, ale nie w żadnym środowisku wykonawczym. Możesz porównać bieżące NumVertices i primCount i krok z zarejestrowanymi wartościami. Istnieją również metody robienia tego za pomocą skrótów, ale nigdy nie udało mi się, aby działało lepiej / bez utraty wydajności w porównaniu do tego, co robię.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)