Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chams sprawiają, że wszystko staje się niewidoczne.
#1
Co mam zrobić źle, chciałem, aby moje pistolety były niewidoczne, ale są, ale wszystko jest niewidoczne:       Kod:   if (Broń) {m_pD3Ddev -> SetTexture (5, NULL); m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); m_pD3Ddev -> DrawIndexedPrimitive (Type, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, uiNumVerts, startIndex, uiPrimCount); m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); }   Zrobiłem "jeśli (Broń)" Dlaczego wszystko jest niewidoczne ?:
Reply
#2
Musisz ustawić swój krok. Kod: if (WeaponHack == 1 && WeaponStride) {m_pD3Ddev -> SetTexture (5, NULL); m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); m_pD3Ddev -> DrawIndexedPrimitive (Type, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE); m_pD3Ddev -> SetTexture (5, NULL);}
Reply
#3
iam noob, ale zapomniałeś ustawić teksturę? Kod: if (weapons) {pDevice -> SetTexture (0, D3DDraw. texRed); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); oDrawIndexedPrimitive (pDevice, PrimType, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, primCount); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); pDevice -> SetTexture (0, D3DDraw. texYellow); }
Reply
#4
Chcę, aby tylko moja broń była niewidoczna, aby nie pokolorować jej.
Reply
#5
może broń ma również inne rzeczy? może to być również, że ustawiłeś to dwukrotnie (nawet nie blisko użyteczne) m_pD3Ddev-> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, D3DZB_FALSE);
Reply
#6
Nie jestem pewien, co oznacza "broń", ale jest to bardziej prawdopodobne, że problemy z nią związane. Upewnij się, że używasz poprawnych kroków
Reply
#7
To jest broń: Kod: #define BAR (uiNumVerts == 337 && uiPrimCount == 470) || (uiNumVerts == 536 && uiPrimCount == 574) #define thompson (uiNumVerts == 219 && uiPrimCount == 172) || (uiNumVerts == 280 && uiPrimCount == 376) btw. jeśli mam na sobie Thompsona lub BAR-a, dostaję to, ale jeśli mam pistolet (nieokreśloną broń), wszystko znowu jest normalne.
Reply
#8
ok, więc twoje kroki wyglądają dobrze ... Spróbuj tego - Kod: if (Weapons) {m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); m_pD3Ddev -> DrawIndexedPrimitive (Type, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, uiNumVerts, startIndex, uiPrimCount); m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); m_pD3Ddev -> SetTexture (5, NULL); }
Reply
#9
Spróbuj tego: Kod: if (Weapons) {return D3D_OK; }
Reply
#10
ah learn_more Miałem bart mózgowy i zapomniałem o tym s / c .. = D
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)