Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zawieś D3D9 i wymuś pełny ekran
#1
HI, jak mówi mój tytuł. Aktualnie mam grę, która obsługuje tylko Windowed Fullscreen. Zastanawiałem się, czy możliwe było nawet podłączenie do gry za pośrednictwem biblioteki DLL, obalenie niektórych funkcji Dx i zmusić grę do wyłącznego pełnego ekranu?   Mam źródło zmodyfikowanej biblioteki dll, która już przechwytuje D3D9 wspomnianej gry.
Reply
#2
Masz 2 opcje: - Hook IDirect3D9 :: CreateDevice i wymusić na nim pełny ekran - Hook IDirect3DDevice9 :: Resetuj i wymuszaj pełny ekran po zresetowaniu. (Większość czasu, który nie jest potrzebny, kiedy wykonałeś pierwszą opcję, ale są wyjątki)
Reply
#3
Cześć, dziękuję za odpowiedź. Powinienem to opublikować wcześniej, ale zobaczyć, jak dałeś mi kilka opcji. Oto kod, który jest obecnie używany w grze. Tutaj Nadal myślisz, że mam szansę na to, co jest dostępne?
Reply
#4
Tak? Po prostu podpisz IDirect3D9 :: CreateDevice i zmień to, czego potrzebujesz
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)