Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Awaria D3d ...
#1
Mam problem z d3d. . .   Zrobiłem wstrzykiwalne DLL w C ++   -------------------------------------------------   Problem jest w 1 z cham ... chciałem zrobić No Smoke, więc chciałem użyć cham, które usuwają num vertic i prim count ... ale jeśli już spróbuję wybierz to z menu (nie włączone) crash gry ... naprawdę potrzebuję pomocy...       if (nosmoke)   {    jeśli (dym) { m_pD3Ddev-> SetRenderState (D3DRS_FOGENABLE, false); return D3D_OK; } }   jego upadająca gra ...
Reply
#2
proszę, ucz się angielskiego. i to będzie problemem, jeśli gra się zawiesza bez włączania, publikowania źródła, a my zobaczymy, czy możemy pomóc. również dla rekordu, usuwanie lepiej wykonać w ten sposób: Kod: if (Model_Reconization) {return 0; }
Reply
#3
Kod: if (nosmoke) {if (dym) {m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_FOGENABLE, false); }} lub Kod: if (nosmoke) {if (smoke) {return D3D_OK; }}
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by CallMeEclipse również dla rekordu, usuwanie lepiej wykonać w ten sposób: D3D_OK = S_OK = 0 (długi dosłowny). Dlaczego jest lepiej?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by Roverturbo D3D_OK = S_OK = 0 (długi dosłowny). Dlaczego jest lepiej? miałem na myśli: Kod: SetRenderState (D3DRS_FOGENABLE, false);
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by CallMeEclipse miałem na myśli: Kod: SetRenderState (D3DRS_FOGENABLE, false); Możesz usunąć mieszanie mgły, zwracając 0 zamiast zmieniać stan renderowania?
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by Roverturbo Możesz usunąć mieszanie mgły, zwracając 0 zamiast zmieniać stan renderowania? nie .. on ma etykietę "NIE PALIĆ", jeśli spojrzysz na to: Kod: if (nosmoke) // jeśli hack jest włączony {if (dym) // jeśli model rec {m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_FOGENABLE, false); // jeśli nie zastosujesz mgły do modelu, jest to bezużyteczny zwrot D3D_OK; // to usunie określony model, więc powyższy wiersz będzie bezużyteczny bez względu na wszystko. }} to tak, jakbym stosował teksturę do modelu, a następnie jej nie renderował. (100% bezużyteczne) EDYCJA: jeśli chciał, aby był, kiedy nie włączasz dymu, usuwa mgłę i dym, który wyglądałby tak: Kod: if (nosmoke) // jeśli hack jest włączony {m_pD3Ddev -> SetRenderState (D3DRS_FOGENABLE, false); if (smoke) // if model rec {return D3D_OK; }}
Reply
#8
Pytanie brzmi: dlaczego usuwa mieszankę mgły i powraca 0; po prostu zrób po jednym dla każdego. Ten, który uniemożliwia mieszanie się mgły i dezaktywuje dym.
Reply
#9
Zacytować: Napisał DarkApallow Pytanie brzmi: dlaczego usuwa mieszankę mgły i powraca 0; po prostu zrób po jednym dla każdego. Ten, który uniemożliwia mieszanie się mgły i dezaktywuje dym. nie jestem pewien, tak czy inaczej, sposób, w jaki to robi, nie przyniesie nic dobrego
Reply
#10
PROBLEM jest w KODZIE !!! Rzecz w tym: jeśli przewijam w menu i przewijam [nosmoke / wallhack] to się zawiesza ... Nie włączam go i się zawiesza ... tu jest problem
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)