Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamera (Radians) w SF
#1
wygenerowałem to szybko, aby podać lokalizację       Kod:   klasa N059F88BC {publiczna: N05A1D47F * EnviroPlayer; // 0x0000 char _0x0004 [60]; }; // Rozmiar = 0x0040 klasa N05A1B579 {public: char _0x0000 [64]; }; // Rozmiar = 0x0040 klasa N05A1D47F {public: char _0x0000 [32]; unk1_matx * patmatx_!; // 0x0020 char _0x0024 [28]; }; // Rozmiar = 0x0040 klasa unk1_matx {public: char _0x0000 [12]; Kamera * pCam; // 0x000C PlyrListContainer * pPlayerX2; // 0x0010 char _0x0014 [44]; }; // Rozmiar = 0x0040 klasa Kamera {public: char _0x0000 [220]; float yaw_1; // 0x00DC float pitch_1; // 0x00E0 char _0x00E4 [620]; float Yaw_6_2; // 0x0350 char _0x0354 [236]; }; // Rozmiar = 0x0440 klasa PlyrListContainer {public: char _0x0000 [64]; }; // Rozmiar = 0x0040     użyty reclass przez DC
Reply
#2
AFAIK ... Yaw1 i pitch1 nie zmieniają widoku. Istnieją dwie wartości nachylenia wyrażone w stopniach. Zapisywalne odchylenie, masz już na 350h.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)