Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samouczek edycji W3D
#1
Edycja W3d przez Warlenny   (Unistalowałem wszystko z mojego komputera, czego potrzebował Gmax i zaczęło to od początku. ) - Najpierw potrzebujesz Gmax, pobierz go tutaj: http://www.turbosquid.com/gmax (cholera, pobierz = 50 kb / sekundę)   Może musisz się zarejestrować, ale jest za darmo. Jeśli poprosi kogoś o coś dziwnego na początku ... po prostu powiedz OK lub KONTYNUUJ   Oke, jeśli wszystko jest w porządku, Gmax zaczyna się, a ty szukasz miejsca na kwadraty i wiele słów.   A potem ściągniemy import W3DFile. które można znaleźć na dole w Załącznikach ... Kopiujesz plik W3d.ms do folderu Gmax / Scripts / StartUp.   Zamknij Gmax   Pobierz RenegadeToolsInstaller i zainstaluj go (zainstaluj RenX na). pobierz tutaj: http://ftp.ftp.westwood.com/pub/renegade...aller2.exe RÓWNIEŻ: skopiuj plik W3d.ms do folderu Gmax / Scripts / StartUp. Następnie przejdź do menu Start, na przykład: http://www.unknowncheats.com/forum/a...tid=6998&stc=1   Potem Renx robi trochę rzeczy i po tym zaczyna się Gmax .. załadowany? ... oke pozwala zacząć:   Krok 1. Po prawej i na górze widać 6 ikon. Dobieramy właściwy, (młotek), jego nazwany "utilitles" Następnie możesz to zobaczyć: http://www.unknowncheats.com/forum/a...tid=6996&stc=1   Krok 2. Kliknij Maxscript, a 4 pola zostaną dodane o nazwie: "Open Listiner", "nowy skrypt", "Uruchom skrypt", "Otwórz SCript". i trochę więcej   Krok 3. Wybierz "Uruchom skrypt" i upewnij się, że wybierasz "w3d.ms"   Krok 4. A potem widzisz, że w polu "utilities" dodano nową rzecz o nazwie "W3D -> Gmax Importer"   Krok 5. Sprawdź ekran: http://www.unknowncheats.com/forum/a...tid=6997&stc=1 Kliknij na "W3D -> Gmax Importer" i zobaczysz, że wiele rzeczy zostało dodanych.   Krok 6. Kliknij "załaduj obiekt w3d"   Z tego możesz zrobić, co chcesz. Zamierzam zmodyfikować Nuke.   * Po półgodzinnej pracy + 8 piosenek + 3 drinki ive go ukończyłem *   Następnie zapiszemy / wyeksportujemy   iść do: - Plik - Eksport   a następnie możesz wpisać nazwę: i wybór W_nuke i ofcourse typ pliku ".w3d"   A potem Ty wybierasz: "Model Hierarchihal" dalej nic więcej   ok ....   TERAZ GDZIE GOTOWE tutaj jest gotowy Wynik: http://www.unknowncheats.com/forum/a...tid=6999&stc=1
Reply
#2
Dzięki człowieku, świetna robota + rep dla ciebie. Jak tylko skończę niektóre z moich modów, będę musiał to wypróbować.
Reply
#3
havnt już to umieściłeś w sekcji publikującej twoje kody i samouczek i tak miło dziękuję siano, że skórka z bekonem nie jest dla mnie
Reply
#4
tak, wiem ... ale w większości ludzie są WYŻSZY, aby wyglądać w tym paskudztwie ... więc dlatego ich zamieszczanie w obu
Reply
#5
Takie rzeczy mogą być publikowane tutaj oraz w wątku publikowania Cheat / Tutorial (więc rzeczy, które przydzielają znaczną część czasu pracy twórcy zawsze pozostają tam dobrze widoczne i nie znikają za wszystkimi nowymi wpisami). Większość ludzi sprawdza, że nić lepka, jak co 2 lub 3 miesiące. Niektórzy ludzie odwiedzają go raz, a potem nigdy więcej. Ile razy widziałeś ludzi publikujących informacje o tym, jak tworzyć hacki? Podczas gdy XeonTeam zawiera dwa samouczki dotyczące tworzenia modyfikacji obiektów.ddb i tworzenia kodów cheatów objects.ddb. Zmieniłem także wątek publikacji Cheats / Tutorials i umieściłem listę w pierwszym poście tego, co jest dostępne. Indeks, który możesz powiedzieć, więc ludzie nie muszą sprawdzać każdego wątku, jeśli czegoś szukają.
Reply
#6
nie odpowiedziałeś na moje pytanie warlenny to nie działa dla mnie
Reply
#7
kiedy zrobiłem samouczek Warlennego, zrobiłem wielki beacon jak warlenny w swoim tutorialu. Testowałem i działało ... ale jedyne, co było, to, że nie mogłem go celować, a potem spojrzałem na obraz wielkiego wojennego nalotu i zauważyłem, że warlenny wskazywał na to i nie celował w to. albo ... czy ktoś wie dlaczego?
Reply
#8
Przed kompilacją musisz wybrać wszystko. A w menu W3D będziesz musiał zrobić obiekt "Pocisk" lub coś podobnego. Nie pamiętam dobrze, ale myślę, że masz na myśli to. Rozważ przeczytanie dokumentacji RenegadeTools. Jestem pewien, że możesz znaleźć odpowiedzi na pytania, które tam masz.
Reply
#9
Cyberpunk jest poprawny, musisz wybrać wszystkie elementy w wizjerze. następnie kliknij ikonę małego młotka i wybierz tylko opcję pocisku z ustawień w3d settingscatagory. Dziesięć odznacz wszystkie elementy. Idź do pliku, eksportuj, wybierz format jako .w3d, a następnie zapisz, wybierz Un-Animated object (whateva it is) i wyeksportuj go ...
Reply
#10
Nie rozumiem tego lol !!!!!! Robię wszystkie rzeczy wtedy przy ładunku w3d przedmiocie ja dont znają co 2 robię to pojawia się jako puste kiedy otwieram coś ??????
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)