Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Głupie błędy
#1
Próbuję połączyć źródło logów Sobeita. z zestawem startowym azora   Połączyć;   http://www.unknowncheats.me/forum/tu...de-logger.html   Oto błędy, które dostaję.           Kod:   Usuwanie plików pośrednich i plików wyjściowych dla projektu "TatniumD3D - Win32 Debug". -------------------- Konfiguracja: TatniumD3D - Win32 Debug -------------------- Kompilowanie ... d3d8dev. cpp c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ komputer stacjonarny \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (360): ostrzeżenie C4018: "==": podpisane / niepodpisane niepodpisanie c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ miejsce docelowe \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (361): błąd C2065: "texGreen": niezadeklarowany identyfikator c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ desktop \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (479): ostrzeżenie C4018: "==": podpisane / niepodpisane niepowiązanie c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ miejsce docelowe \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (480): błąd C2065: "texPink": niezadeklarowany identyfikator c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ desktop \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (481): błąd C2065: "Typ": niezadeklarowany identyfikator c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ komputer stacjonarny \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (481): błąd C2065: "BaseVertexIndex": niezadeklarowany identyfikator c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ desktop \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (481): błąd C2065: "MinVertexIndex": niezadeklarowany identyfikator c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ komputer osobisty \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (484): ostrzeżenie C4018: "==": podpisane / niepodpisane niepodpisanie c: \ dokumenty i ustawienia \ właściciel \ komputer osobisty \ folder programowania \ d 3d _starterkit_v3. 0b \ d 3d8 \ d 3d8dev. cpp (485): błąd C2065: "texOrange": niezadeklarowany identyfikator d3d8int. cpp d3d8tex. cpp d3d8. Główny cpp. cpp Błąd podczas wykonywania cl. exe. TatniumD3D. dll - 6 błędów (s), 3 ostrzeżenia (s)    Naprawiłem wcześniej kilka błędów. tych nie mogę wymyślić       i heres użycie d3d8dev.cpp source im       Kod:   / * Urządzenie Direct3D8 * / #include <windows.h> #include "main.h" #include "d3d8.h" unsigned int m_Stride; static int stride = 0; int temp = 0; int temp2 = 0; int temp3 = 0; #define D3DHOOK_TEXTURES // skomentuj to, aby wyłączyć obsadzanie tekstur HRESULT CD3DManager :: Initialize () {/ * initialize Zasoby, takie jak tekstury (zarządzane i niezarządzane [D3DPOOL]), bufory vertex i inne zasoby renderowania D3D ... m_pD3Ddev-> CreateTexture (..., ..., & m_pD3Dtexture); * / return S_OK; } HRESULT CD3DManager :: PreReset () {/ * zwalnia wszystkie UNMANAGED [D3DPOOL_DEFAULT] tekstury, bufory vertex i inne zasoby volitile ... _SAFE_RELEASE (m_pD3Dtexture); * / return S_OK; } HRESULT CD3DManager :: PostReset () {/ * ponownie zainicjalizuje wszystkie UNMANAGED [D3DPOOL_DEFAULT] tekstury, bufory vertex i inne zasoby volitile ... m_pD3Ddev-> CreateTexture (..., ..., & m_pD3Dtexture); * / return S_OK; } HRESULT CD3DManager :: Release () {/ * Zwolnij wszystkie tekstury, bufory vertex i inne zasoby ... _SAFE_RELEASE (m_pD3Dtexture); * / return S_OK; } // ----------------------------------------------- ------------------------------ HRESULT APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: QueryInterface (REFIID riid, void ** ppvObj) {return m_pD3Ddev -> QueryInterface (riid, ppvObj); } ULONG APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: AddRef (void) {m_refCount ++; return m_pD3Ddev -> AddRef (); } ULONG APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: Release (void) {if (- m_refCount == 0) m_pManager -> Release (); return m_pD3Ddev -> Release (); } HRESULT APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: TestCooperativeLevel (void) {return m_pD3Ddev -> TestCooperativeLevel (); } UINT APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: GetAvailableTextureMem (void) {return m_pD3Ddev -> GetAvailableTextureMem (); } HRESULT APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: ResourceManagerDiscardBytes (DWORD Bytes) {return m_pD3Ddev -> ResourceManagerDiscardBytes (Bytes); } HRESULT APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: GetDirect3D (IDirect3D8 ** ppD3D8) {HRESULT hRet = m_pD3Ddev -> GetDirect3D (ppD3D8); if (SUCCEEDED (hRet)) * ppD3D8 = m_pD3Dint; return hRet; } HRESULT APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: GetDeviceCaps (D3DCAPS8 * pCaps) {return m_pD3Ddev -> GetDeviceCaps (pCaps); } HRESULT APIENTRY hkIDirect3DDevice8 :: GetDisplayMode (D
Reply
#2
powinieneś naprawdę pomyśleć o nauce języka C ++ przed próbą dokonania jakiegokolwiek oszustwa lub innego programu. Nie jesteśmy tutaj, aby naprawić twoje błędy z Kopiuj i wklejony kod. Uwaga: un DEKLAROWANY Identyfikator Powinien być samouczący się ...
Reply
#3
Iv zrobił proste kody dll dobrze, teraz próbuję tylko złapać D3D. niepoprawne wyszukiwanie identyfikatorów DEKLAROWANYCH
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by vermillion Iv zrobił proste kody dll dobrze, teraz próbuję tylko złapać D3D. niepoprawne wyszukiwanie identyfikatorów DEKLAROWANYCH nie ma to nic wspólnego z D3D, żaden z twoich błędów nie ma, są to błędy w C ++, ponieważ w kodzie ma niepoprawną składnię lub jest po prostu błędny. (oznacza, że nie uczyłeś się C ++)
Reply
#5
nie widziałeś błędów, które miałem przed tymi, podczas gdy ty mówiłeś mi wszystko, czego nie wiem, kazałem komuś innemu pomóc. dzięki
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by vermillion nie widziałeś błędów, które miałem przed tymi, podczas gdy ty mówiłeś mi wszystko, czego nie wiem, kazałem komuś innemu pomóc. dzięki nie ma problemu, biorąc pod uwagę, że nie wiesz, C ++, jestem pewien, że były dużo pomocy.
Reply
#7
~ ~
Reply
#8
uhm faktycznie opublikowałem przydatne informacje i otrzymałem 3 sekcje, które będą nieco aktywne po raz kolejny. nie jestem pewien, dlaczego dostajesz tak butthurt. deklarowanie czegoś w C ++ jest jedną z pierwszych rzeczy, których uczysz się robić. Mam na myśli, nie kłam mi i powiedz mi, że znasz C ++, ponieważ jak wykazano w oryginalnym poście, wszyscy wiemy, że to nie jest prawda. Dlaczego po prostu nie przyjmiesz mojej przyjaznej rady, zamiast robić z siebie wszystko na karb? Bo, Zacytować: Originally Posted by CallMeEclipse powinieneś naprawdę pomyśleć o nauce języka C ++ przed próbą dokonania jakiegokolwiek oszustwa lub innego programu. to wydaje mi się całkowicie przyjazne. Nie tak, jakbym zaczął walkę. Poza tym, odniesienie do samego siebie to dlaczego juvinille.
Reply
#9
vermillion, jeszcze jeden taki post od ciebie i możesz grać z innymi zbanowanymi dziećmi.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by CallMeEclipse uhm faktycznie opublikowałem przydatne informacje i otrzymałem 3 sekcje, które będą nieco aktywne po raz kolejny. nie jestem pewien, dlaczego dostajesz tak butthurt. deklarowanie czegoś w C ++ jest jedną z pierwszych rzeczy, których uczysz się robić. Mam na myśli, nie kłam mi i powiedz mi, że znasz C ++, ponieważ jak wykazano w oryginalnym poście, wszyscy wiemy, że to nie jest prawda. Dlaczego po prostu nie przyjmiesz mojej przyjaznej rady, zamiast robić z siebie wszystko na karb? Bo, to wydaje mi się całkowicie przyjazne. Nie tak, jakbym zaczął walkę. Poza tym, odniesienie do samego siebie to dlaczego juvinille. opublikowaliście informacje i ponownie aktywowali 3 sekcje, wasze fajne. okej, będę cię okłamywał i powiem ci najdziwniejszy plakat na tym forum !! Butthurt? zaczynać walkę? możesz wrócić do przedszkola, jeśli myślisz, że to jest to. Zrobiłem post dla prostej pomocy, a zamiast tego udowodniłeś, że możesz być największym dupkiem. i dziękuję za wsparcie wkrótce po moim pierwszym poście.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)