Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czy istnieje jakikolwiek uchwyt typu directdraw, który podpina DirectX 7?
#1
Próbuję podłączyć grę, która używa DirectDraw (DX 7), szybko przejrzałem w sekcji pobierania, ale większość haka d3d 9.
Reply
#2
Pracuję nad wrapper dla ddraw, ale trzeba coś zrobić, aby przetestować jego funkcjonalność. z jaką grą współpracujesz? (i czy jest uruchamiany w oknie)
Reply
#3
Na forum i na pluginach znajduje się opakowanie DirectDraw. W przeszłości zamieszczałem również przykłady zaczepiania interfejsów DD o zrzuty ekranu. Chyba nie wyglądałeś wystarczająco mocno.
Reply
#4
rozmawiasz o tym ?, UC-Downloads - Multiplayer Game Hacking and Cheat Downloads - DirectDrawWrapper, próbuję skompilować go, ale mam 3 błędy, ive połączone bibliotekę objazdów w moim kompilatorze, tutaj jest błąd. błąd C3861: "DetourFunction": nie znaleziono identyfikatora błąd C2065: "hRet": niezadeklarowany identyfikator błąd C2065: "hRet": niezadeklarowany identyfikator
Reply
#5
Najprawdopodobniej nauczysz się podstaw, zanim skoczysz w nieznane
Reply
#6
Nie bądź taki, te zmienne są zadeklarowane, więc to nie moja wina
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by Anddos nie bądź taki, te zmienne są zadeklarowane, więc to nie moja wina, omg ... to faktycznie sprawiło, że mój wieczór
Reply
#8
Objazdy działające dobrze i hRet powinny być łatwe do wymyślenia, a to ma na celu nauczenie czegoś, co nie będzie c + ped.
Reply
#9
Popatrz HRESULT hkIDirectDrawSurface4 :: Lock (THIS_ LPRECT lpRect, LPDDSURFACEDESC2 lpddSurfaceDesc2, DWORD dwOne, HANDLE hHandle) { AddLog ("hkIDirectDrawSurface4 :: Lock"); return (hRet); } jak ta funkcja może zwrócić coś, co nie zostało zadeklarowane?
Reply
#10
Bo musisz dodać to sam? * podpowiedź * parametry + Zablokuj zysk?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)