Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potrzebujesz pomocy w poszukiwaniu lokalnego kodu ognia lub innego dobrego ognia
#1
Cześć chłopaki, czy ktokolwiek z was w kodzie lokalnego ognia lub innego fajnego ognia? szukam innego, aby dodać do mojego bota dzięki.     i nie chcę sever lub szybkiego ognia.
Reply
#2
Cóż, możesz dodać tryb devmode, który ma firemode, lub może użyć aaomanage, ale najlepsze miejsce na ten temat znajduje się na forum kodowania, jeśli mógłbym to przenieść, ale nie mogę, musisz 2 czekać na mod, aby go przenieść do jego właściwej lokalizacji
Reply
#3
możesz również zajrzeć do wszystkiego, co najnowsze src killerbot, które jest publiczne. Wiem, że ma lokalnego ognia w tym bocie.
Reply
#4
Nie potrzebujesz żadnego specjalnego ognia. Standardowa domyślna szybkość strzelania jest wystarczająco dobra. Twoje skupienie się na tempie ognia, a następnie sam cel. Zdobądź priorytety prosto
Reply
#5
Local Fire to tylko bzdura i nie obchodzi mnie, kto użył tego pierwszego, ale musi to być prawdziwy ScriptCoder; nic nie jest jak gówno. Jeśli bla bla jeśli bla bla .. jeśli bla znowu bla serverfire (); dlaczego używasz go w ten sposób, jeśli możesz go nazwać bezpośrednio? .. wolniej i nie możesz użyć funkcji PerfectAcuraty im więcej tam stanów, których nie możesz użyć w tej funkcji .. więc PLZ nie używaj tego: P
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie właściciel18 Cześć chłopaki, czy ktokolwiek z was w kodzie lokalnego ognia lub innego fajnego ognia? szukam innego, aby dodać do mojego bota dzięki. i nie chcę sever lub szybkiego ognia. Przede wszystkim Dlaczego nie próbujesz zrobić lepszego celu, w którym mógłbyś nawet użyć zwykłego ognia i pwn je wszystkie, a następnie używając ogromnej szybkości ognia, takiej jak localfire localfire jest cholernie szybki i nie ma amunicji i opóźnień ^ ^ tak wielu programistów nienawidzi tego kodu jeśli nalegasz na ogień miejscowy k Me.LocalFire (); Lub MyController.Pawn.Weapon.LocalFire (); Jeśli nie zrobiłeś zapisu w renderowaniu po Me = MyController.Pawn; następnie użyj kroku 2 "MyController.Pawn.Weapon.LocalFire ();" a ty potrzebujesz boola, może znasz siebie var bool bLocalFire; i domyślnie: bLocalFire = True; lub bLocalFire = Fałsz; to ma nadzieję, że pomogło ci
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)