Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Akcja Sprites
#1
Tak więc próbowałem używać sprite'ów do mojego menu, początkowo kod działał, a widma były widoczne, ale były streched jak w piekle, więc pomyślałem o użyciu rozszerzonej funkcji: więc teraz wygląda to tak:     Kod:   HRESULT WINAPI myEndScene (LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice) {D3DXVECTOR3 Pozycja; Pozycja. x = 150,0f; Pozycja. y = 200,0f; Pozycja. z = 0,0f; Sprite_Interface -> Begin (D3DXSPRITE_SORT_TEXTURE); Sprite_Interface -> Draw (Texture_Interface, NULL, NULL, & Position, 0xFFFFFFFF); Sprite_Interface -> End (); Sprite_Interface -> OnLostDevice (); Sprite_Interface -> OnResetDevice (); return pEndScene (pDevice); } HRESULT WINAPI myBeginScene (LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice) {if (Initiate == TRUE) {Initiate = FALSE; D3DXCreateTextureFromFileExA (pDevice, GetDirectoryFileg ("resources / Menu.png"), D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, NULL, D3DX_DEFAULT, D3DFMT_UNKNOWN, D3DPOOL_MANAGED, D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, 0, NULL, NULL i Texture_Interface); // D3DXCreateTextureFromFileEx (pDevice, GetDirectoryFileg ("resources / Menu.png") i Texture_Interface); D3DXCreateSprite (pDevice i Sprite_Interface); } Return pBeginScene (pDevice); }   jeśli wstrzyknę to do aplikacji testapplication ---> Crash! jeśli wstrzyknę go do dowolnej gry ---> Awaria! więc potrzebuję ponownie pomocy ...Czarny
Reply
#2
http://www.unknowncheats.me/forum/458103-post16.html
Reply
#3
Nie sądzę, że to jest problem: IS w rzeczywistości nie działało xD ...Czarny
Reply
#4
spójrz na mnie w wątku także w sekcji d3d zatytułowanej Sprites na OP7, mój problem jest awaryjny, więc zwolnię go, działa, ale jest rozciągnięty, a następnie naprawiam to również w tym miejscu, więc może to nie być odpowiednia odpowiedź kodu, ale możesz go zastąpić jeśli chcesz, żeby działało
Reply
#5
Łącze Big Dave'a wydaje się być rozwiązaniem. Czy możesz dodać więcej informacji na ten temat?
Reply
#6
idk o dużych daves, ale moje (wątek) działa, i powinieneś spróbować obu tak po prostu, aby sprawdzić, który z nich byłby lepszy
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by d3dlyserious Łącze Big Dave'a wydaje się być rozwiązaniem. Czy możesz dodać więcej informacji na ten temat? Link Dave'a jest po prostu dla uzyskania pliku ^ ^ w rzeczy samej nie rozumiem, jak to powinno mi pomóc, a także wypróbowałem, że to nie działa: S również to pokazuje mi anny erors, kiedy kompiluję grę tylko tylko awarie (ca) i aplikacja testowa również : S i tak png znajduje się w prawym katalogu ^^ a także nie ma więcej kodu xD to jedyna rzecz jaką zrobiłem do tej pory (poza globalnymi) globals: Kod: LPDIRECT3DTEXTURE9 Texture_Interface; LPD3DXSPRITE Sprite_Interface; static BOOL Initiate = TRUE; więc naprawdę nie mam pojęcia: S i mam dużo kodu dla mnie xD ...Czarny
Reply
#8
Jeśli poświęcisz kilka minut na przeszukanie forum D3D, jest już temat na ten temat i jest kod w tym temacie, który rozwiązuje problem.
Reply
#9
Sprawdziłeś mój, prawda? Zrobiłem to dokładnie w taki sposób, w jaki został opublikowany i pracował nad op7 i hans test app ur coś nie tak
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by CallMeEclipse Jeśli poświęcisz kilka minut na przeszukanie forum D3D, jest już temat na ten temat i jest kod w tym temacie, który rozwiązuje problem. Eclipse tam isnt nie ja przeglądnąłem całą sekcję d3d i d3d sekcja tuts ... messign arround odrobina że od wczoraj: S i jak powiedziałem jmelendez ma zbyt dużo kodu dla mnie xD ...Czarny
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)