Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DX11 Hak działa, ale nic się nie pokazało
#1
Hej, Kiedy wstrzyknę skompilowany plik DLL, to nic nie rysuje.   Z logu widzę, że wszystkie prace:   To jest z hookD3D11Present Init FontWrapper Menu Init DrawMenu DrawMenu DrawMenu DrawMenu DrawMenu   Ale jeśli wstrzyknę plik dll w "DX11 Test Environment_ [www.unknowncheats.me] _" menu działa dobrze.   Używam tego menu http://www.unknowncheats.me/forum/d3...list-menu.html i opartego na evolution536 - Uniwersalny hak D3D11 Mid-function   Proszę powiedz mi, w którym kierunku muszę "kopać", czy może być? Dziękuję za odpowiedź.
Reply
#2
W jaką grę masz problemy?
Reply
#3
mam taki problem również w survarium, w mojej własnej aplikacji dx11 wszystko działa dobrze, ale w survarium nie .. xD edit: ale nie używam tego haka z evolution536
Reply
#4
Będziemy potrzebować zobaczyć jakiś kod. Czy zainicjujesz materiał D3D11 z samego Hooka? Zacytować: Napisał pierwotnie SLIpros Hej, Kiedy wstrzyknę skompilowany plik DLL, to nic nie rysuje. Z logu widzę, że wszystkie prace: To jest z hookD3D11Present Init FontWrapper Menu Init DrawMenu DrawMenu DrawMenu DrawMenu DrawMenu Ale jeśli wstrzyknę plik dll w "DX11 Test Environment_ [www.unknowncheats.me] _" menu działa dobrze. Używam tego menu http://www.unknowncheats.me/forum/d3...list-menu.html i opartego na evolution536 - Uniwersalny hak D3D11 Mid-function Proszę powiedz mi, w którym kierunku muszę "kopać", czy może być? Dziękuję za odpowiedź.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)