Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Interstellar Marines
#1
Dobrze kupiłem tę grę dawno temu, kiedy była nowa i nigdy nie grałem w nią teraz, myślałem, dlaczego nie zhackować tego ^^       Kod:   Marine [] MC = (UnityEngine. Object. FindObjectsOfType (typeof (Marine)) jako Marine []); foreach (Marine MCC w MC) {if (MCC! = null) {Vector3 posi = MCC. przekształcić. pozycja; Vector3 vBaseScreen = Kamera. Główny . WorldToScreenPoint (posi); float tmpDis = Vector3. Odległość (główna pozycja kamery, pozycja MCC, transformacja); int disInt = (int) Matematyka. Pułap (tmpDis); if (maxRange <tmpDis) kontynuuj; jeśli (MCC, IsLocallyControlled) kontynuuj; jeśli (! MCC. IsAlive) kontynuować; if (vBaseScreen. z> 0 &&BaseScreen, y <szerokość ekranu - 2) {vBaseScreen. y = Ekran. wysokość - (vBaseScreen, y + 1f); GUI. Box (nowy Rect (vBaseScreen. X, vBaseScreen, y, 190F, 25F), MCC, kontroler, PlayerName + ":" + MCC, HitPoints + "/ 100" + ":" + disInt. ToString ()); }} else continue; }   a jeśli chcesz pominąć zespół lub nadać mu inny kolor: przed PlayerLoop:     Kod:   prywatny int myteam;   oraz w PlayerLoop:     Kod:   jeśli (MCC, IsLocallyControlled) myteam = MCC. Kontroler . TeamIndex; jeśli (MCC. Controller. TeamIndex == myteam) kontynuuj;   UWAGA: nie udało mi się zdobyć LocalPlayera ^^, ale wypróbowałem większość rzeczy typu localPlayer w następujący sposób:     Kod:   if (MCC. IsLocallyControlled) // rób tutaj rzeczy lokalne   dunno, jeśli to działa   Baw się dobrze i hakuj ^^^
Reply
#2
MarineController.LocalController Kod: statyczny publiczny bool IsOnTeam (kontroler MarineController) {jeśli (MarineController, LocalController, TeamIndex! = kontroler TeamIndex) zwróci false; return true; }
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by kila58 MarineController.LocalController Kod: statyczny publiczny bool IsOnTeam (kontroler MarineController) {jeśli (MarineController, LocalController, TeamIndex! = kontroler TeamIndex) zwróci false; return true; } ah dzięki stary myślałem, że LocalController nie będzie działać ^^
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)