Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Programowanie książek, książek elektronicznych
#1
Czy ktoś wie o dobrych książkach do programowania Direct 3D / DirectX, które są zgodne z linią Jesse Liberty's Learn C ++ w 21 dni? Te książki pomogły mi w nauce języka C ++, a ćwiczenia okazały się bardzo przydatne. Tak czy inaczej, szukałem jednego na D3d, ale nie mogę go znaleźć. Szukałem również forów w Internecie z konkretnymi samouczkami w formacie używanym przez książkę i niczego nie znalazłem. Jeśli masz jakieś rekomendacje, możesz je opublikować. Nie łącz mnie z Amazonem, byłbym wdzięczny, gdybyś polecił dobre książki, a nie tylko cokolwiek w programowaniu Direct3d / DirectX   Dzięki chłopaki!
Reply
#2
Zacytować: Napisał pierwotnie P3nnyw1se Czy ktoś wie o dobrych książkach do programowania Direct 3D / DirectX, które są zgodne z linią Jesse Liberty's Learn C ++ w 21 dni? Te książki pomogły mi w nauce języka C ++, a ćwiczenia okazały się bardzo przydatne. Tak czy inaczej, szukałem jednego na D3d, ale nie mogę go znaleźć. Szukałem również forów w Internecie z konkretnymi samouczkami w formacie używanym przez książkę i niczego nie znalazłem. Jeśli masz jakieś rekomendacje, możesz je opublikować. Nie łącz mnie z Amazonem, byłbym wdzięczny, gdybyś polecił dobre książki, a nie tylko cokolwiek w programowaniu Direct3d / DirectX Dzięki chłopaki! Programowanie gry fabularnej directx8 - jim adams Mam tę książkę i jest naprawdę dobra. dla rzeczy do shaderów strona nvida ma książki CG Shader, klejnoty
Reply
#3
Zajrzę do tego, dzięki!
Reply
#4
To nie jest książka, ale dokumentacja online MSDN jest również bardzo rozbudowana i jest zawsze pomocna, gdy szukam szybkiej odpowiedzi lub rozwiązania na czymś. MSDN: Microsoft Development, subskrypcje MSDN, zasoby i inne
Reply
#5
Programowanie systemu Windows 5. Edycja: Charles Petzold - Badanie Win32 C for Dummies, Volume 1 and Vol 2 autor: Dan Gookin - Zrobił pierwszą książkę o manekinach
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)