Chcę podzielić się moim laserem: \. Ciesz się ^ _ ^. Kod: static void DrawLaser (float * pos, float alpha, float beta, float d, cień BOOL, szerokość linii float, kolor DWORD *) {float laserend [3]; float fov [2]; Vec3 vlaserbegin; Vec3 vlaserend; Vec3 laserbeg2d, laserend2d; PointAlpha (laserend, d, 0, 0, 0, 0, 0, alfa); laserend [0] + = poz [0]; laserend [1] + = poz [1]; laserend [2] + = poz [2]; vlaserbegin [0] = poz [0]; vlaserbegin [1] = pos [1]; vlaserbegin [2] = pos [2]; vlaserend [0] = laserend [0]; vlaserend [1] = laserend [1]; vlaserend [2] = laserend [2]; fov [0] = WorldToScreen (& vlaserbegin, & laserbeg2d); fov [1] = WorldToScreen (& vlaserend, & laserend2d); if (fov [0] && fov [2]) {DrawLine (linia, laserbeg2d. x, laserbeg2d. y, laserend2d. x, laserend2d. y, szerokość linii, cień, kolor); }; } Rysować// Kod: float poz2 [3] = {vPos. x, vPos. y, vhead. z}; Dx :: DrawLaser (pos2, anglexy, angleyy, 4,5, true, 1, Visible? Color :: ColYellow: Color :: colCan); Wynik:
Thread Rating:
DrawLaser 2D
|
Czy to nie nazywa się Barrel ESP?
Chodź, zrobiłem to na moim zewnętrznym chevy CoD!
Zacytować: Originally Posted by newtechnology Czy to nie nazywa się Barrel ESP? Nie wiem, jak on cię wzywa, dla mnie, ten laser: P Zacytować: Napisał Grab Chodź, zrobiłem to na moim zewnętrznym chevyy CoD!
Zacytować: Napisał Chevyyy Nie wiem, jak on cię wzywa, dla mnie, ten laser: P Cóż, można go nazwać Laserem i Beczką, ale jeśli poprawisz kąty widzenia X i Y, to laser, jeśli nie jest to lufa
Zacytować: Napisał Grab Cóż, można go nazwać Laserem i Beczką, ale jeśli poprawisz kąty widzenia X i Y, to laser, jeśli nie jest to lufa Cóż, niech to będzie beczka.
Zacytować: Napisał Chevyyy Cóż, niech to będzie beczka. Człek
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)