Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nazwy zwrotne
#1
Czy ktoś może mi powiedzieć, co robię źle?       Kod:   HRESULT APIENTRY hkDrawIndexedPrimitive (LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice, D3DPRIMITIVETYPE Type, INT BaseVertexIndex, UINT MinVertexIndex, UINT NumVertices, UINT startIndex, UINT PrimitiveCount) {// Chams if (ChamsEnabled) {void * ReturnAddress = _ReturnAddress (); if (ReturnAddress! = NULL && ReturnAddress == (void *) 0xD6746B) {pDevice -> SetTexture (0, texYellow); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); pDevice -> DrawIndexedPrimitive (Type, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, PrimitiveCount); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); pDevice -> SetTexture (0, texRed); }} If (FullbrightEnabled && Player) {pDevice -> SetRenderState (D3DRS_LIGHTING, false); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_FOGENABLE, FALSE); } return pDevice -> DrawIndexedPrimitive (Type, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, PrimitiveCount); }   Próbowałem też   Kod:   HRESULT APIENTRY hkDrawIndexedPrimitive (LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice, D3DPRIMITIVETYPE Type, INT BaseVertexIndex, UINT MinVertexIndex, UINT NumVertices, UINT startIndex, UINT PrimitiveCount) {// Chams if (ChamsEnabled) {void * ReturnAddress = _ReturnAddress (); if (ReturnAddress == (void *) 0xD6746B) {pDevice -> SetTexture (0, texYellow); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, false); pDevice -> DrawIndexedPrimitive (Type, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, PrimitiveCount); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_ZENABLE, true); pDevice -> SetTexture (0, texRed); }} If (FullbrightEnabled && Player) {pDevice -> SetRenderState (D3DRS_LIGHTING, false); pDevice -> SetRenderState (D3DRS_FOGENABLE, FALSE); } return pDevice -> DrawIndexedPrimitive (Type, BaseVertexIndex, MinVertexIndex, NumVertices, startIndex, PrimitiveCount); }
Reply
#2
dobrze dla jednego, twój adres zwrotny nie może być pusty, dla dwóch, czy to jest właściwy adres? Czy to ma być offset? 3. nie wiele do zrobienia, ponieważ po prostu upuściłeś kod i powiedziałeś "Coś jest nie tak" i nie mówisz nam, co jest nie tak, czy oni nie rysują? inny kolor? wypadek? Tyle możliwości
Reply
#3
Nie wiem, jak się hakujesz, ale C ++: return pDevice -> DrawIndexedPrimitive zazwyczaj skutkuje nieskończoną pętlą, ponieważ wywołuje się rekurencyjnie. Czy sprawdziłeś, czy Twój hak DIP jest rzeczywiście wywoływany?
Reply
#4
On pyta, czy twój haczyk działa w ogóle, spróbuj chamming czegokolwiek lub po prostu pisząc jakiś tekst na ekranie w swoim dipie, aby zobaczyć, jak się w ogóle nazywa. Prosty addlog ("Dip jest haczykiem nigga") itp. Wiele sposobów sprawdzania.
Reply
#5
Nie zaszkodzi, aby rzeczywiście nauczyć się trochę c ++, i proszę, nie popychaj mnie za makarony, lepiej z tym zrobić. W ogóle nie zanurzaj się w wodzie, spójrz na swój "MyThread" i zobacz, jak radzi sobie z endscenami i zrób to dla dipu. Wydaje się też, że masz 3 spadki z nieznanego powodu, id użyje ostatniej podpowiedzi wskazującej. Jako były pastor i były zbanowany członek czuję cię, ale wróciłem trochę lepiej. Daj personelowi powód, aby zatrzymać cię tutaj, przyjacielu. Ale skorzystaj z mojej rady powyżej i sprawdź, czy to działa, wklej ponownie źródło i odpowiedz. Jeśli im w toalecie znowu źle ci pomoże.
Reply
#6
Nie waż się zapomnieć tego postu. Dość niewiedza, nie lepsza od mojej. Wróciłeś lepiej, ponieważ z jakiegoś dziwnego powodu, płonące jest tutaj całkiem akceptowalne, nawet jeśli jest niezgodne z zasadami. Rozumiem teraz, że DIP nie jest podpięty. Nie jestem pewien jak go podłączyć i szukam tu od wielu godzin. Muszę powiedzieć, że całkiem przyjemnie jest widzieć, że bzdury w górach nie poszły nigdzie w społeczności kodującej. Proszę o pomoc, a nie bzdury. Trzymaj się z dala od mojej góry. Mam na myśli gówno, jeśli mój portfel nie jest z tobą dobry ... być może jest lepiej z kimś innym.
Reply
#7
Powiedziałem ci, co masz robić, albo nie możesz przeczytać. Nie szukasz pomocy, ale po coś do wklejenia. Dosłownie powiedział ci, co musisz zrobić, 1. Sprawdź mitów i zobacz, jak hakerska jest podpięta. Zrób to gówno do kąpieli. 2. Zobacz, jak konfiguruje się scenę końcową, zrób to dla dipu. Jesteś 3 Dip wydaje się najbardziej poprawny. Brakuje też tam tDrawIP oDrawIP. To proste gówno. Zobacz, co działa, odtwórz i dostosuj. Twoja finalna wersja działa? Stwórz fkn 2nd endscene i zmień nazwę wszystkiego i jej parametrów, obv nie jak to powinno być zrobione, ale to będzie pasować do twoich potrzeb makaronowych, dont troszcz się o 5 $. Dosłownie powiedział, że nie mam nic przeciwko pomocy, ale powinieneś poświęcić czas na naukę. Tak jak powiedziałem przed odpowiedzią, jeśli to nie działa, źle ci pomagam, przestań z bzdurami.
Reply
#8
To trochę lepiej ... Daj mi kilka pieprzonych minut, żeby wrzucić to, co powiedziałeś i zobaczyć, czy mogę sobie z tym poradzić ... Dziękuję Ci. Edycja: Po prostu nie mogę tego zrobić. Absolutnie potrzebuję kogoś, kto mi pokaże.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by ViVo To trochę lepiej ... Daj mi kilka pieprzonych minut, żeby wrzucić to, co powiedziałeś i zobaczyć, czy mogę sobie z tym poradzić ... Dziękuję Ci. Edycja: Po prostu nie mogę tego zrobić. Absolutnie potrzebuję kogoś, kto mi pokaże. C ++: DWORD WINAPI MyThread (LPVOID) {while (GetModuleHandle ("d3d9.dll") == NULL) {Sen (250); } DX_Init (VTable); HOOK (EndScene, VTable [ES]); return 0; } Nawet nie podpinacie DrawIndexedPrimitive, jak stwierdzono wcześniej. Naprawdę bardzo szczerze polecam zacząć od początku, czytając, czym jest wirtualny stół i jak to zrobić.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)